Citat:
Ursprungligen postat av ljuvsommarnatt
Hoppas någon kan svara mig denna gång....brukar inte vara någon som kan svara mig, utan bara kommer med kommentarer som inte leder någonvart.
Ok jag ser nu på meddelanden, dom har ju gjort om listan för meddelanden, så längst till vänster så ser jag bilderna på dom som jag har mailat och till höger om bilderna så ser jag en bit av texten som jag har mailat dom.
till höger mellan profilbilden på den som jag har mailat och själva mailet så ser jag tre saker
1/ antingen en bock (en sådan där man bockar av i en matlista att nu har jag köpt den grejen)
2) eller en pil som är till vänster (den liksom flyger till vänster, den är inte helt rak).
3/ jag ser ingenting, finns ingen symbol alls.
Jag tror att pilen till vänster betyder att meddelandet är läst MEN jag har vänner som jag är bomsäker på att dom har läst mina meddelanden eftersom jag har fått det bekräftat via telefonen...så det kan ju inte stämma...
Vad betyder mina tre frågor???
och VAR på facebook finns alla förklaringar??? tycker det är skit dåligt av dom!
tack på förhand.
Tre ganska logiska pilar
imo.
1. Bocken innebär att mottagaren har läst meddelandet.
2. Pilen till vänster innebär att du har svarat på senaste meddelandet du tagit emot.
3. Om inget av detta syns så har varken du svarat eller mottagaren läst meddelandet.