2013-03-15, 10:19
Medlem
trinitass avatar
Har börjat programmera i javascript och har byggt en prototyp "community" och vill skapa en sida på facebook där personer kan se uppdateringar, bilder och nyheter men det finns så många alternativ att välja på när man ska skapa en sida

först och främst, vilket utav dessa ska man välja?

Välgörande ändamål eller gemenskap
Underhållning
Varumärke eller produkt
Lokalt företag eller plats

sidan är ett socialt ställe där folk umgås och skriver till varann med fri registrering eller anonymitet
Citera
2013-03-15, 11:10
Medlem
Jag har en facebook sida för mitt företag så som många andra har. Problemet är att en person har skrivit in på sin sida att han jobbar för mig vilket inte stämmer. Sen gör inte saken bättre att han skriver politiska inlägg som jag långt ifrån vill synas med.

Kan man se någonstans vilka som anser "jobba" hos en?
Kan man ta bort dom?

Känns konstigt som företagare inte kan lätt hitta en sådan funktion eftersom det kan svarta ner synen på företaget.
Citera
2013-03-15, 13:29
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Finns det något sätt att snabbt få bort alla sidor jag har gilla-markerat? Står även att jag gillar 150 sidor för tillfället men om jag trycker på mer information kommer bara cirka 120 upp. Vart är de resterande 30?

Citat:
Ursprungligen postat av RandomnigR
Hej. Går det att på nått sätt att läsa sina meddelanden/chat på facebook utan att avsändaren vet det? Alltså att det inte står Visat 22.34 tex?

Så länge du inte klickar direkt på chattfönstret utan bara läser det utan att trycka kommer det inte att stå något, dock kommer det också stå att du har ett oläst meddelande i sådana fall.
Citera
2013-03-15, 14:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Så länge du inte klickar direkt på chattfönstret utan bara läser det utan att trycka kommer det inte att stå något, dock kommer det också stå att du har ett oläst meddelande i sådana fall.
Ja det förstår jag väl. Men igår fick jag ett meddelande där man bara såg en smilie, eftersom avsändaren skickat flera gånger.
Citera
2013-03-15, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomnigR
Men igår fick jag ett meddelande där man bara såg en smilie, eftersom avsändaren skickat flera gånger.
Vad menar du nu?
Citera
2013-03-15, 18:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flowlops
Vad menar du nu?
Ifall du är på meddelanden och nån skriver
Hej vad gör du *skicka*
Bor du under en sten *skicka*
Hehejieheieie *skicka*

Syns ju bara "Hehejieheieie". För att se det andra måste du ju trycka upp. Och när du gör det ser ju avsändaren att du läst meddelandena.
Citera
2013-03-15, 21:15
Medlem
SOA88s avatar
Tog bort realtidsuppdateringarna på något ovisst sätt. Hur får man tillbaka den lilla rutan?
Citera
2013-03-15, 22:45
Medlem
Redors avatar
Kan man på nåt sätt få meddelande i mottagarens inkorg att försvinna? (ja förutom att hacka mig in på dennes konto och manuellt ta bort det såklart) typ om man tar bort sitt konto lr inaktiverar det..försvinner det då?
Citera
2013-03-15, 23:33
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Går det att dölja att man är online? genom att åtm stänga av chattfunktionen? så att man inte står och lyser grönt i listan inför andra, jag får social ångest över att vara tillgänglig utan att vilja chatta med mina vänner.
Citera
2013-03-15, 23:39
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Går det att dölja att man är online? genom att åtm stänga av chattfunktionen? så att man inte står och lyser grönt i listan inför andra, jag får social ångest över att vara tillgänglig utan att vilja chatta med mina vänner.

Ja, tryck där nere vid chatten, tryck på kugghjulet, tryck på "Stäng av chatten"
Citera
2013-03-16, 03:36
Medlem
Hej.

Jag vill ställa in så att en viss person på min vänlista ABSOLUT INTE kan se en enda bild från mobiluppladdningar, foton från tidslinjen och fotoalbum. Profilbilder på mig själv går bra, men inte jag ihop med andra eller enbart andra/objekt/bilar/hus osv.

Hur gör jag?? bråttom...
Citera
2013-03-16, 11:04
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Ja, tryck där nere vid chatten, tryck på kugghjulet, tryck på "Stäng av chatten"
Tack, jag har en till fråga till er alla

Kolla på den här
http://www.imagebanana.com/view/mp3rmbzu/onoedigt.jpg
Det verkar inte gå att själv fylla i vilken bok man läst, utan enbart går att passa in
givna förslag från listan till en själv?...

Jag vill inte skapa identifikation med vad andra vanligtvis konsumerar, jag vill vara fanbärare och
ge nya förslag till andra snarare, muhaaaaaaaa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in