2012-12-18, 19:58
Medlem
Hej!, undrar om det finns någon inställning för att slippa dom där irriterande mailen man får från FB om man känner vissa personer och vill lägga till dom på FB. Får sådana mail nästan dagligen och det är rejält irriterande.
Citera
2012-12-18, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merlinus
Hej!, undrar om det finns någon inställning för att slippa dom där irriterande mailen man får från FB om man känner vissa personer och vill lägga till dom på FB. Får sådana mail nästan dagligen och det är rejält irriterande.
Komiskt att du kallar notifikationerna för mejl.

Nej. Det är en del av facebook för att skicka ut personer som man kanske känner, för att sedan få mer vänner. Finns kanske något tillägg.
Citera
2012-12-18, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowlops
Komiskt att du kallar notifikationerna för mejl.

Nej. Det är en del av facebook för att skicka ut personer som man kanske känner, för att sedan få mer vänner. Finns kanske något tillägg.

Tack för svar, det kommer inte upp inne på FB utan får till min mailadress därav att jag kallar det för mejl.
Citera
2012-12-18, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merlinus
Tack för svar, det kommer inte upp inne på FB utan får till min mailadress därav att jag kallar det för mejl.
Gå till fliken längst till höger och klicka på kontoinställningar, sen klickar du på Aviseringsinställningar. Där ska du kunna ändra det mesta.
Citera
2012-12-18, 21:43
Bannlyst
Kan man på nåt sätt stänga av funktionen av folk bjuder in mig till olika evenemang? Jag bryr mig inte för helvete!!!!!
Citera
2012-12-18, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lamela
Kan man på nåt sätt stänga av funktionen av folk bjuder in mig till olika evenemang? Jag bryr mig inte för helvete!!!!!
Testa att göra detsamma jag skrev nyss.

Citat:
Gå till fliken längst till höger och klicka på kontoinställningar, sen klickar du på Aviseringsinställningar. Där ska du kunna ändra det mesta.

Men när du har klickat på aviseringsinställningar går du ner till Applikationsförfrågningar och -aktivitet
Citera
2012-12-18, 21:51
Bannlyst
Citat:
Testa att göra detsamma jag skrev nyss.

Men när du har klickat på aviseringsinställningar går du ner till Applikationsförfrågningar och -aktivitet

Står inget om evenemang

EDIT: har istället blockerat dessa personer från att skicka inbjudan till mig, så jäkla horer jag skiter i er jävla julbord!!!
Senast redigerad av Lamela 2012-12-18 kl. 21:58.
Citera
2012-12-18, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lamela
Står inget om evenemang
Förlåt, är trött. På första sidan längst till vänster så kan du klicka på "evenemang". Där inne finns det inställningar om hur du jag stänga av det.

Lägger upp en bild så det inte blir mer skit, här
Citera
2012-12-18, 22:39
Medlem
Finns den nån inställning för att endast se bilder i nyhetsflödet? Alltså inga statusuppdateringar eller annat trams, bara bilder från ens vänner?
Citera
2012-12-19, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ssl
Finns den nån inställning för att endast se bilder i nyhetsflödet? Alltså inga statusuppdateringar eller annat trams, bara bilder från ens vänner?

Hitta ej nåt så fick lösa det manuellt.
Citera
2012-12-19, 11:43
Medlem
Tidigare kunde man se hur sin facebook-profil såg ut från någon valfri människas perspektiv. Är det här borttaget eller hur hittar jag det?
Citera
2012-12-19, 14:29
Medlem
bowler hats avatar
Hej jag har letat som en galning men kan inte hitta något om detta och nu börjar jag lacka ur!

Jag blir krontokig på all CastleVille spam på mitt konto, är det någon här som vet hur man får bort skiten?

Jag har tagit bort allt CastleVille i Kontoinställningar/applikationer/aviseringar, och i "aktiviteter" har jag både markerat det som skräppost och valt att det ska blockeras men likförbanat kommer det bara tillbaka hela tiden?!

Skulle bli riktigt glad om någon vet vad man kan göra!

(OBS! Nej jag vill inte ta bort FB, jag är alldeles för beroende av det i kontakten med folk)
Senast redigerad av bowler hat 2012-12-19 kl. 14:31. Anledning: Stavning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in