2012-12-13, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemfrid
Någon som vet vad som är fel med min facebook sida? Den ser konstig ut när jag använder Google Chrome, men inte i IE ... Och jag menar inte det suddiga, det har jag gjort själv. Det jag menar är att min notificationbar är borta (ute till vänster) och upplägget ser konstigt ut.

http://cdn.imghack.se/images/023b1cbdd4948f8c6996c448640fbc9d.jpg

Tacksam för svar!

NVM ... löste det själv =P - Tömde cachen... Works every time!
Citera
2012-12-14, 00:13
Medlem
Carl-Magnuss avatar
Jag kollade precis igenom min vänlista för första gången på länge och ser att jag bland mina vänner finner en massa namn som jag inte alls känner igen, diverse konstiga anonymous-relaterade namn plus en del vanliga. Tidigare har det funnits en massa tomma rutor där eventuella vänner skulle presenteras, och dessa verkar nu ersatta med dessa konstiga konton. Är mitt konto hackat eller vad är det som är fel?
Senast redigerad av Carl-Magnus 2012-12-14 kl. 01:00.
Citera
2012-12-14, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Magnus
Jag kollade precis igenom min vänlista för första gången på länge och ser att jag bland mina vänner finner en massa namn som jag inte alls känner igen, diverse konstiga anonymous-relaterade namn plus en del vanliga. Tidigare har det funnits en massa tomma rutor där eventuella vänner skulle presenteras, och dessa verkar nu ersatta med dessa konstiga konton. Är mitt konto hackat eller vad är det som är fel?
För mig är det som du beskriver, tomma rutor. Kan du gå in på deras profil, då fall kan du ju bara ta bort personen som vän.
Citera
2012-12-15, 02:09
Medlem
Kan man ha flera facebook konton eller blir man banned om man har samma ip?
Citera
2012-12-15, 16:07
Medlem
a25zkmiz-premiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenbuffeln
Kan man ha flera facebook konton eller blir man banned om man har samma ip?

Nu tänkte du nog inte efter innan du frågade...

Nej du blir naturligtvis inte bannad om du loggar in på flera konton på samma ip-adress, däremot är det mot reglerna att skapa ett konto med falsk information.
Citera
2012-12-15, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a25zkmiz-premium
Däremot är det mot reglerna att skapa ett konto med falsk information.
Nämnde h*n att h*n kommer göra ett konto i någon annans namn?
Citera
2012-12-15, 23:06
Medlem
SwingKidds avatar
Hej, jag antar att det här är rätt tråd.

Jag vill delita all min facebook history. Vill inte göra detta för hand (omöjligt). Har någon något exempel på något program eller någon knapp inne i Facebook där man kan göra det? Jag har läst om ett program som heter Exfoliate som skall fixa detta, men hittar inte någon nedladdningslänk!?!? Har ni några bra förslag och tips?? Vore sjukt sjysst.
Citera
2012-12-15, 23:09
Medlem
a25zkmiz-premiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flowlops
Nämnde h*n att h*n kommer göra ett konto i någon annans namn?

Jag har eller inte påstått det, jag bara förtydligade/upprepade reglerna eftersom personen i fråga inte specificerade varför denne ville ha flera konton.
Citera
2012-12-15, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a25zkmiz-premium
Jag har eller inte påstått det, jag bara förtydligade/upprepade reglerna eftersom personen i fråga inte specificerade varför denne ville ha flera konton.
Okej, då vet jag det.
Citera
2012-12-16, 02:57
Bannlyst
Hur fasen ser man till att folk som är medlemmar i en grupp som man själv är med i, inte ser ens bilder ? :S

Räknas dessa som "vänner" för att man är med i samma grupp ?
Citera
2012-12-16, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MiniMoog
Räknas dessa som "vänner" för att man är med i samma grupp ?
Bara för att folk är medlemmar i en grupp så blir dom i vänner till dig, eller hur menar du?
Citera
2012-12-16, 15:30
Medlem
Nohulos avatar
Tja, vill byta profilbild till en bild som jag redan är taggad i (den ligger alltså redan på Facebook i exakt den storleken jag vill ha den i). Men när jag ska försöka byta så vill Facebook att jag ska beskära bilden, och då det är en bild som är relativt avlång så kommer inte benen/skorna med, vilket förstör hela bilden i princip... Någon som vet vad som händer om jag beskär den? Är det bara för lilla rutan i profilen man beskär eller kommer den se ut så även när man trycker upp den?

MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in