2012-01-26, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuzzen
Tydligen ska alla få timeline om några dagar, men finns det något sätt att behålla nuvarande profilsida?

Det undrar jag också, vill verkligen inte ha timeline. Ser fulare och krångligare ut.
Citera
2012-01-26, 12:21
Medlem
Takeshis avatar
Här hittade man många svar till frågorna som ställts
Citera
2012-01-26, 12:51
Medlem
Hugoslinjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugoslinje
Nu när man tvingas på ny profilsida, hur håller man sig så anonym som möjligt, hur visar jag så lite som möjligt om mig själv? Hittar inga sådana inställningar i tidslinjen.

T.ex. hur döljer jag taggade bilder på mig, vänner, kartor(?), logg? Eller måste jag leva med allt detta nu?

Om någon undrar:

Vänner - gå in på vänner > redigera > visa för "..."
Taggade bilder - ta bort allt förhand
Kartor - Vet jag inte ens vad det är till för
Logg - Dölj inlägg förhand
Citera
2012-01-26, 14:05
Medlem
stickyickyys avatar
Har ett litet problem här som jag behöver lite hjälp med.
När jag ska logga in så kommer detta upp;

"Skriv in bekräftelsekoden
En kod har skickats till följande telefonnummer: ********

Ange koden nedan när du fått den. Detta bidrar till att bekräfta att du äger kontot."

Men jag får ingen kod skickad till mobilen, någon som har någon idé på vad felet är?
Citera
2012-01-26, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stickyickyy

Ange koden nedan när du fått den. Detta bidrar till att bekräfta att du äger kontot."

Men jag får ingen kod skickad till mobilen, någon som har någon idé på vad felet är?

Inte alltid det fungerar. Då kan man välja att de ringer upp och säger koden till en istället. När inte ens det fungerar får man helt enkelt vänta tills något av alternativen fungerar.
Citera
2012-01-26, 17:35
Bannlyst
Jag har installerat appen Are You Interested...givetvis betalar jag inte. Såg idag att en brud hade skrivit i sin info att det var lätt att hitta namnet på den man var intresserad av i källkoden...har roat mig med att söka i den men inte lyckats...nån som kan hjälpa mig? Kör på Chrome om webläsaren har nån betydelse för detta trick.
Citera
2012-01-26, 19:06
Medlem
Supersmurfens avatar
Vad fan är tidslinjen för nåt skit!! Jag vägrar att skaffa mig nån jävla tidslinje!!

Det var fan bättre förr när man åt lunchen ur en UNIKA-box, käkade raketost och såg på Hylands hörna!

ALLA DESSA JÄVLA NYMODIGHETER!
Citera
2012-01-26, 19:37
Medlem
jacoooops avatar
Vad är måttet på omslagsfotot som man har på tidslinjen?
Citera
2012-01-26, 19:44
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jacoooop
Vad är måttet på omslagsfotot som man har på tidslinjen?
https://www.facebook.com/help/?faq=228886007128022#Finns-det-någon-storleksbegränsning-för-bilden-jag-använder-som-profilbild?
http://www.youtube.com/watch?v=6ULp3yBnHX0&feature=youtu.be
Citera
2012-01-26, 19:59
Medlem
Gorillabass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stickyickyy

Bergär att få det via ett, telefonsamtal...Du får koden uppläst för dig. Det kostar dig inget! ( Kollade med min operatör ( Halebop ) idag och det, var kostnadsfritt OM du är i Sverige )
Senast redigerad av Gorillabas 2012-01-26 kl. 20:47.
Citera
2012-01-26, 20:54
Medlem
kastanjekrigets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poodog
Hej mina kära vänner.

Det är som så att jag har en i stort sätt helt öppen facebookvägg och sådant, då jag inte bryr mig så hemskt mycket, jag lägger inte ut så mycket eller så hemligt. Däremot har jag alltid varit noga med att inte ha taggade foton på mig synliga. Delvis för att dom är såpass många och jag som sagt inte vill ha så mycket utlagt men även för att jag helt enkelt inte vill att allt sådant skall synas.

Jag märkte det nyss och inser också att jag inte hittar någonstans att ta bort taggade bilder. Har Facebook möjligen gjort så att man inte kan dölja dom längre? Jag har letat överallt, sekretess osv. Och det finns inte. Kanske ändrades det när Timeline kommit in, vad vet jag. Eller så hittar jag helt enkelt inte.

Så.. är det någon som vet vad som skall göras och kan help a brotha out här?

Jag undrar samma sak. Vill inte behöva ta bort mina taggar på alla bilder då det kan vara kul att ha i framtiden.
Citera
2012-01-26, 20:58
Medlem
Regnum.Chroatorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barc0
hur låser jag min facebook profil?
Vad menar du med att låsa profilen? Vill du avsluta medlemskapet på facebook eller vad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in