2012-01-23, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BajsExplosion
ibland står det att saker som hände för en sekund hände för 9 timmar sedan och på saker som hände för en timme sedan står det att de hände för 10 timmar sedan... Allt förskjuts 9 timmar, helt enkelt. nån som vet vad felet är?
Du har sorterat efter "highlighted stories first"

Gå in på din feed, uppe här: http://i.imgur.com/FY0Wz.jpg (såg att min andra skärm också kom med, det får du leva med) så ändrar du till recent stories, eller vad det nu heter på svenska.

Nu läste jag igen, kanske inte alls är så
Citera
2012-01-23, 10:11
Medlem
Jag har råkat trycka så att alla mina kommentarsaktiviteter har försvunnit från min logg, dvs att man bara ser mina statusuppdateringar, incheckningar och bildtaggningar, men man ser inget jag kommenterar hos andra och så vidare.

Hur bär jag mig åt för att få tillbaka det? Jag har kollat sekretessinställningarna men hittar inget.
Citera
2012-01-23, 15:39
Medlem
BajsExplosions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sponsorn
Du har sorterat efter "highlighted stories first"

Gå in på din feed, uppe här: http://i.imgur.com/FY0Wz.jpg (såg att min andra skärm också kom med, det får du leva med) så ändrar du till recent stories, eller vad det nu heter på svenska.

Nu läste jag igen, kanske inte alls är så
nää, det händer i chatten och så också :P
Citera
2012-01-23, 17:21
Medlem
mymainhavekilledkjs avatar
Jag nämnde i tidigare inlägg att mina konton hade blivit inaktiverade och har fått klartecken på att Facebook INTE kommer att inaktivera något av mina konton. Svaret:

Nog om det. Jag försökte givetvis göra ett nytt konto för "seriöst" bruk men denna gång krävdes ett telefonnummer för att bekräfta min "äkthet" (?) Så jag skrev in mitt telefonnummer som står under mitt namn och skulle få ett sms med en kod, detta har inte kommit (Skickade det i Fredags).
Har även förstått att ett kontantkort inte fungerar i heller och jag utgår ifrån att skriva in ett nummer som står under ett annat namn kanske inte går speciellt långt i heller.

Finns det någon som helst väg att komma undan detta eller jag är helt körd?

Tack för kommande svar
Citera
2012-01-23, 23:56
Medlem
JoffaJaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veyloon
Kommer säkert låta som värsta jävla surgubben..
Men finns det inte nått jävla sätt att stänga av så jag slipper se allas jävla spotify-skit musik som de lyssnar på?? jag är fan inte intresserad av dålig jävla musiksmak. att folk skriver "gick nyss upp, har precis sminkat mig, och satt igång en kopp kaffe" är fan så illa nog. Trött på skiten nu.. *barf*

vh
mr V

nån lösning?
Citera
2012-01-24, 03:39
Medlem
beshliks avatar
Någon som vet hur man gör att min logg blir helt tömd på alla inlägg ( så ingen ser de ? ). Utan att de blir raderade dvs att jag kan göra de "synliga" i framtiden. Vill bara ha det rent nu med ett citat så att säga.
Citera
2012-01-24, 10:39
Medlem
Snälla, hjälp mig, jag håller på att bli sinnessjuk! HUR gör jag så att man kan se mina kommentarer till andra i min logg igen?! (Alltså "Johan har skrivit: "hejhej" osv)
Citera
2012-01-24, 11:59
Medlem
JokkeNs avatar
Hallij, jag har en fråga om facebook i mobilen. Jag har en iphone 3GS och undra hur man ändrar så att jag får ett sms om nån skriver till mig, kommenterar min status eller liknande? Det ska lixom stå Facebook när smser kommer och det ska plinga som den vanliga sms signalen.

Är det puschnotiser jag ska ändra eller vad är det?
Citera
2012-01-24, 14:59
Medlem
Ser andra när jag lägger till saker bland t.ex. filmer, band etc jag gillar? Altså kommer det upp i deras "news feed"...? Jag är ny på faceboook.
Citera
2012-01-24, 17:52
Medlem
Är det möjligt att ta bort hela neewsfeeden?
Citera
2012-01-24, 18:45
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geschmacklos
Snälla, hjälp mig, jag håller på att bli sinnessjuk! HUR gör jag så att man kan se mina kommentarer till andra i min logg igen?! (Alltså "Johan har skrivit: "hejhej" osv)
Använder du tidslinjen?
Citera
2012-01-24, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover
"Du kan bara byta användarnamn en gång."

Fast det är ju samma namn som jag haft hela tiden, bara det att jag omedvetet skapat profillänk med mitt namn...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in