ibland står det att saker som hände för en sekund hände för 9 timmar sedan och på saker som hände för en timme sedan står det att de hände för 10 timmar sedan... Allt förskjuts 9 timmar, helt enkelt. nån som vet vad felet är?
Du har sorterat efter "highlighted stories first"
Gå in på din feed, uppe här: http://i.imgur.com/FY0Wz.jpg (såg att min andra skärm också kom med, det får du leva med) så ändrar du till recent stories, eller vad det nu heter på svenska.
Jag har råkat trycka så att alla mina kommentarsaktiviteter har försvunnit från min logg, dvs att man bara ser mina statusuppdateringar, incheckningar och bildtaggningar, men man ser inget jag kommenterar hos andra och så vidare.
Hur bär jag mig åt för att få tillbaka det? Jag har kollat sekretessinställningarna men hittar inget.
Gå in på din feed, uppe här: http://i.imgur.com/FY0Wz.jpg (såg att min andra skärm också kom med, det får du leva med) så ändrar du till recent stories, eller vad det nu heter på svenska.
Jag nämnde i tidigare inlägg att mina konton hade blivit inaktiverade och har fått klartecken på att Facebook INTE kommer att inaktivera något av mina konton. Svaret:
Efter att ha undersökt din situation har vi bestämt att ditt beteende var en överträdelse av vår Redogörelse för rättigheter och skyldigheter. Du kommer inte längre kunna använda Facebook. Detta beslut är slutgiltigt och kan inte överklagas. Fortsatt missbruk av Facebook kan komma att resultera it ytterligare åtgärder.
Nog om det. Jag försökte givetvis göra ett nytt konto för "seriöst" bruk men denna gång krävdes ett telefonnummer för att bekräfta min "äkthet" (?) Så jag skrev in mitt telefonnummer som står under mitt namn och skulle få ett sms med en kod, detta har inte kommit (Skickade det i Fredags).
Har även förstått att ett kontantkort inte fungerar i heller och jag utgår ifrån att skriva in ett nummer som står under ett annat namn kanske inte går speciellt långt i heller.
Finns det någon som helst väg att komma undan detta eller jag är helt körd?
Kommer säkert låta som värsta jävla surgubben..
Men finns det inte nått jävla sätt att stänga av så jag slipper se allas jävla spotify-skit musik som de lyssnar på?? jag är fan inte intresserad av dålig jävla musiksmak. att folk skriver "gick nyss upp, har precis sminkat mig, och satt igång en kopp kaffe" är fan så illa nog. Trött på skiten nu.. *barf*
Någon som vet hur man gör att min logg blir helt tömd på alla inlägg ( så ingen ser de ? ). Utan att de blir raderade dvs att jag kan göra de "synliga" i framtiden. Vill bara ha det rent nu med ett citat så att säga.
Snälla, hjälp mig, jag håller på att bli sinnessjuk! HUR gör jag så att man kan se mina kommentarer till andra i min logg igen?! (Alltså "Johan har skrivit: "hejhej" osv)
Hallij, jag har en fråga om facebook i mobilen. Jag har en iphone 3GS och undra hur man ändrar så att jag får ett sms om nån skriver till mig, kommenterar min status eller liknande? Det ska lixom stå Facebook när smser kommer och det ska plinga som den vanliga sms signalen.
Är det puschnotiser jag ska ändra eller vad är det?
Snälla, hjälp mig, jag håller på att bli sinnessjuk! HUR gör jag så att man kan se mina kommentarer till andra i min logg igen?! (Alltså "Johan har skrivit: "hejhej" osv)