2012-01-22, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otdasdolc
TJO KAN NÅGON HJÄLPA MIG?!?!

Märkte en sjukt äcklig sak (har inte haft facebook mer än ett år). Iaf så när jag trycker på mitt eget namn dvs kommer till min profil så vissas dom ca 10 vänner jag håller kontakt med mest. Tycker detta är riktigt obehagligt . Går det att fixa på något sätt så att det är randoms som kommer upp där? Hoppas ni förstår vad jag menar.
det är random, det ser annerlunda ut för besökare. dölj vännerlistan för andra om du är paranoid ändå.
Citat:
Ursprungligen postat av doublelift
det är random, det ser annerlunda ut för besökare. dölj vännerlistan för andra om du är paranoid ändå.

Tack för svar men du har faktiskt fel för jag testade göra en ny facebook profil och addade mig själv för att kolla det, och det kom upp precis samma vänner när jag var inne på min påhittade facebookprofil och tittade min egna. Helt säker på att jag har rätt, 110% säker på att det inte är random för andra som tittar ens profil. Att dölja vännerlistan för dom vänner man har är ju bara lol:S
Citera
2012-01-22, 15:09
Medlem
doublelifts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otdasdolc
Tack för svar men du har faktiskt fel för jag testade göra en ny facebook profil och addade mig själv för att kolla det, och det kom upp precis samma vänner när jag var inne på min påhittade facebookprofil och tittade min egna. Helt säker på att jag har rätt, 110% säker på att det inte är random för andra som tittar ens profil. Att dölja vännerlistan för dom vänner man har är ju bara lol:S
mmm, du verkar rätt oroad över detta, och i mitt tycke gör stor sak av det. i alla fall är gömma vännerlistan helt det säkraste, och inte så ovanligt. sen vet jag inte om du använder timeline.
Citera
2012-01-22, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doublelift
mmm, du verkar rätt oroad över detta, och i mitt tycke gör stor sak av det. i alla fall är gömma vännerlistan helt det säkraste, och inte så ovanligt. sen vet jag inte om du använder timeline.

aa oroad och orad tycker bara det är obekvämt. mm jag förstår. nää använder inte timeline men har tittat några andra som använder och samma sak där fast annorlunda.
Citera
2012-01-22, 16:13
Medlem
Finns det något sätt att se bilder som folk avtaggat från sin profil?
Citera
2012-01-22, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glumpfen
Finns det något sätt att se bilder som folk avtaggat från sin profil?

Enda jag kan komma på är att du hittar bilden/albumet i fråga, det är ju en anledning varför det går att avtagga sig själv.
Citera
2012-01-22, 17:19
Medlem
nån som vet hur man får bort länken på sin profil som direkt leder till användarens profilsida?

Menar denna,
http://www.facebook.com/KalleSvensson123

den finns som länk på min sida (när "allmännheten" besöker min profil) som jag vill ta bort. När jag går in på "Allmänna kontoinställningar", sedan redigera på "Användarnamn", så finns inte ta bort som ett alternativ...

nån som förstår och kan hjälpa? Tack
Citera
2012-01-22, 17:19
Bannlyst
Hur bjuder man in alla vänner till ett evenemang?
Citera
2012-01-22, 17:34
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeow
nån som vet hur man får bort länken på sin profil som direkt leder till användarens profilsida?

Menar denna,
http://www.facebook.com/KalleSvensson123

den finns som länk på min sida (när "allmännheten" besöker min profil) som jag vill ta bort. När jag går in på "Allmänna kontoinställningar", sedan redigera på "Användarnamn", så finns inte ta bort som ett alternativ...

nån som förstår och kan hjälpa? Tack
"Du kan bara byta användarnamn en gång."
Citera
2012-01-22, 19:45
Medlem
grommbos avatar
Tjena, någon som vet hur man döljer sin vänlista på sin profil så att ingen kan se vilka man är vän med?

Tacksam för svar!
Citera
2012-01-22, 20:23
Medlem
sokarnas avatar
Tycker det är sjukt irriterande att man följer typ 200 personers statusuppdateringar, jag har runt 400 vänner och vill se ungefär 20 personers statusuppdateringar och händelser.. finns det någon simpel lösning för att modifiera så att jag endast ser mina närmsta vänners uppdateringar?

Vet att man kan bocka för "avsluta prenumeration på x", men efter att ha gjort detta på drygt 50 personer inser man att det inte blir någon skillnad och att det skulle vara mycket frustrerande att göra detta på 300 vänner till..

Tacksam skulle jag vara för hjälp!
Citera
2012-01-22, 22:42
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sokarna
Tycker det är sjukt irriterande att man följer typ 200 personers statusuppdateringar, jag har runt 400 vänner och vill se ungefär 20 personers statusuppdateringar och händelser.. finns det någon simpel lösning för att modifiera så att jag endast ser mina närmsta vänners uppdateringar?

Vet att man kan bocka för "avsluta prenumeration på x", men efter att ha gjort detta på drygt 50 personer inser man att det inte blir någon skillnad och att det skulle vara mycket frustrerande att göra detta på 300 vänner till..

Tacksam skulle jag vara för hjälp!
https://www.facebook.com/help/?faq=218728138156311
https://www.facebook.com/help/?faq=200538509990389
Citera
2012-01-22, 22:57
Medlem
BajsExplosions avatar
ibland står det att saker som hände för en sekund hände för 9 timmar sedan och på saker som hände för en timme sedan står det att de hände för 10 timmar sedan... Allt förskjuts 9 timmar, helt enkelt. nån som vet vad felet är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in