Nåväl, dags för mig att ställa en fråga.
Jag hatar facebooks utsèende, den driver mig till vansinne.
Hela min nya laptop är totalmoddad med rainmeter och allt för att se fräsch och fin ut, alla sidor jag kan ändra tema på som jag besöker frekvent ändrar jag tema på till en stilren svart atmosfär.
...... det funkar på flashback, jag har moddat om MSN och hela kittet, Men facebook ger fan inte med sig. Jag brinner så mycket för detta att jag skaffa mig Greasemonkey och provade det skript som hade högst rating på det mest omdiskuterade forumet för Facebookscripts till Greasemonkey ( minns ej adress, kan leta upp och hänvisa om någon är nyfiken )
Till slut hittade jag en väldigt simpel som tillät mig att öppna en hexkodskarta i full visuell presentation, jag valde svart som ersättningsfärg för allt det blåa. Men fick enbart med små delar utav allt, Ska det vara så svårt att konvertera allt som är blått till svart ? "Sidebars" var fortfarande blåa, jag kan leva med att loggan blev opolerad då det är en bild, men text och allt kvarstod.
Min fråga lyder som så;
Vad kan jag göra för att göra facebook svart istället för blått ?
Edit:
Hittade även en grupp som behandlade ämnet, en internationell sådan.. Dock väldigt lite medlemmar, Flashback you know what to do !
http://www.facebook.com/search/?q=Make+themes+to+facebook&init=quick#!/group.php?gid=266808462391&ref=search&sid=10073865 11.4179011723..1