2012-01-07, 05:01
Medlem
Infinitums avatar
Vilken titel tycker ni bör man sätta på sig själv om man är ägare av en webbsida och vill lägga den som arbetsgivare? ex. "Andreas Nilsson - X på XXX.se" CEO på... , Founder på... Ägare på... ?
Citera
2012-01-07, 05:53
Medlem
kirrem4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinitum
Vilken titel tycker ni bör man sätta på sig själv om man är ägare av en webbsida och vill lägga den som arbetsgivare? ex. "Andreas Nilsson - X på XXX.se" CEO på... , Founder på... Ägare på... ?
Ta det som stämmer överens och som du tycker ser bra ut är mitt svar! Men blanda inte engelska och svenska bara!
Citera
2012-01-07, 14:03
Medlem
tuffkatts avatar
Blev facerapead några dagar sen av mina tråkiga polare, varpå de ändrade min födelsedag till något helt annat. Och såklart går detta inte att ändra tillbaka. Texten är grå, och klickar man på info om varför det inte går, så står det att dem har en gräns över hur många gånger du kan ändra, och att jag jag ska vänta 'a few days' innan jag kan ändra igen.

Det har nu gått 4 dagar, och vad jag vet har jag aldrig ändrat innan. Så vad fan gör jag nu? Är Facebook så jävla klumpiga att det inte går att ändra tillbaka?

Förstått att många har samma problem, men inget jag läst har varit till någon nytta.

Tacksam för svar.
Citera
2012-01-07, 14:59
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evelyn.t
Här finns listan

Tack! Hur tar man sig dit? Har letat som ett as...och jag skulle vilja se en lista på sidor jag subscribar på också.
Senast redigerad av Illuzionz 2012-01-07 kl. 15:09.
Citera
2012-01-07, 15:39
Medlem
pozies avatar
hur döljer man alla händelser i sin profil? jag har satt så bara jag ska kunna se mina händelser i min logg, alltså om jag kommenterar så är det bara jag som ser vad jag skrivit, det enda de andra ser är vilka jag blir vänner med.

Men likt förbannat ser alla händelserna och kommentarer
Citera
2012-01-07, 18:25
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
hur döljer man alla händelser i sin profil? jag har satt så bara jag ska kunna se mina händelser i min logg, alltså om jag kommenterar så är det bara jag som ser vad jag skrivit, det enda de andra ser är vilka jag blir vänner med.

Men likt förbannat ser alla händelserna och kommentarer
Om du kör tidlinjen; https://www.facebook.com/[användare]?sk=allactivity
Senast redigerad av TorrentLover 2012-01-07 kl. 18:29.
Citera
2012-01-07, 18:26
Medlem
hur i helvette raderar man medelanden som ligger ligger kvar på facebook?
Citera
2012-01-07, 18:34
Medlem
kirrem4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tattarswedbank
hur i helvette raderar man medelanden som ligger ligger kvar på facebook?
In på konversationen > händelser sen ta bort meddelanden!
Citera
2012-01-07, 18:45
Medlem
Oakenshields avatar
Men det är väl helvete vad FB börjat suga minne sista tiden. Jag begriper inte vad det är, har jag ett FB-fönster uppe en längre tid blir det segare och segare för att till sist paja helt med ctrlaltdel som åtgärd. Aktivitetslisten har varit med ett bra tag nu och det har funkat innan, så det känns inte som det är något problem och minne är lika gott om som tidigare.

Men hela sidan har börjat svacka dessutom, det är näst intill omöjligt att läsa nåt i nyhetsloggen då det hela tiden hoppas tillbaks till toppen. Det känns jävligt ostadigt, kort sagt - och nånting suger minne så man till sist får en "out of memory at line blabla".
Då ska vi inte ens nämna hur ostadig Timeline är, som får webläsaren att starta om för att det skuttas och hoppas när alla funktioner ska laddas.

Är det en browserfråga? Kör IE8 utan några som helst problem nån annanstans än just FB.
Citera
2012-01-07, 19:48
Medlem
Kirrem4n: men alltå inte konversationer utan medelanden på profilen, de finns bara att arkivera de finns ingen tabort knapp -.-
Citera
2012-01-07, 20:26
Medlem
kirrem4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tattarswedbank
Kirrem4n: men alltå inte konversationer utan medelanden på profilen, de finns bara att arkivera de finns ingen tabort knapp -.-
Jaha, för mig finns både "dölj från tidslinje och ta bort inlägg".
Citera
2012-01-07, 20:30
Medlem
evelyn.ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Tack! Hur tar man sig dit? Har letat som ett as...och jag skulle vilja se en lista på sidor jag subscribar på också.

här hittar du listan på dina vänner

sidor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in