2012-01-05, 01:54
Medlem
Noxids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover
Det är visst inte bara du som har det problemet. Såg en tråd imorse på SweClockers där många sitter i samma båt som du. Det har tydligen varit strul sedan jul med detta.

Nu funkar det!! Tack iaf!
Citera
2012-01-05, 03:58
Medlem
MBFIMGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evelyn.t
Du måste öppna varje bild du är taggad i och ta bort taggar, sen du får förbjuda all taggning från vänner på dig i inställningar

Finns det inget annat sätt?
Citera
2012-01-05, 17:45
Medlem
Tjenare
Jag har skapat en sida åt mitt företag och anser mig vara nöjd med den nu. Mitt problem är att jag inte kan ange att jag jobbar på firman. Jag kan ange att jag jobbar varsomhelst annars, men inte på min egen firma. Någon som kan ha något tips på hur man löser detta?
Citera
2012-01-05, 18:51
Medlem
Kan man radera chatthistorik från en viss person?
Citera
2012-01-05, 18:55
Medlem
kirrem4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Kan man radera chatthistorik från en viss person?
Ja du får först gå in i meddelanden där du ser alla som du chattat med, sen väljer du den som du vill radera, sen tycker du på händelser och ta bort meddelanden!
Citera
2012-01-05, 19:41
Medlem
Kan man på något sätt se ifall en person varit "vid datorn"? om man t ex skriver till en polare som man misstänker dissar en men är osäker. Med "hej" har stått tomt på chatten i en kvart nu

kan man alltså se om dom varit aktiva på något sätt eller kan jag kanske trösta mig med att han varit AFK?
Citera
2012-01-05, 22:02
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madsons
Kan man på något sätt se ifall en person varit "vid datorn"? om man t ex skriver till en polare som man misstänker dissar en men är osäker. Med "hej" har stått tomt på chatten i en kvart nu

kan man alltså se om dom varit aktiva på något sätt eller kan jag kanske trösta mig med att han varit AFK?
Nej, inte om du kan kolla det IRL.
Citera
2012-01-06, 00:12
Medlem
MBFIMGs avatar
Kan man ändra tillbaka till den gamla versionen utav Facebook? Hatar den här äckliga tidslinjen.
Citera
2012-01-06, 11:11
Medlem
xlntds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MBFIMG
Kan man ändra tillbaka till den gamla versionen utav Facebook? Hatar den här äckliga tidslinjen.
nej. detta är numera facebook. alla kommer att få det.
Citera
2012-01-06, 11:18
Medlem
xlntds avatar
jag läste en artikel på unt.se som är tänkvärd

"Fånigt ställa krav på gratistjänst":
http://www.unt.se/ekonomi/fanigt-stalla-krav-pa-gratistjanst-1620769.aspx
Citera
2012-01-06, 17:41
Medlem
fluras avatar
Skapa en ny lista med alla vänner funkar sisådär
Jag ser mer i "nära vänner" men mindre i "nyheter" så nu har man iaf flera listor att kolla
Citera
2012-01-06, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurram
Jag har inställt på att jag måste godkänna innan taggningar på foton visas på min profil, men ändå så syns det i folks news feed?

Ska det vara så? eller finns det något bombsäkert sätt så att jag får godkänna incheckningar och fototaggningar innan de visas i news feed?

Nej, säg att du skojar! Jag har samma inställning och har därför känt mig säker på att taggade foton av mig inte visats för mina vänner (jag tar alltid bort taggen så fort jag ser den). Jag har även valt "bara jag" som maximal synlighet för inlägg jag blivit taggad i. Problemet är ju att det står "Maximal synlighet för inlägg du taggats i när de redan finns i din tidslinje"

Mina foton har alltså synts i mina vänners news feed hela tiden då?

Bumpar din fråga, dvs om det finns något sätt att hindra fototaggar från att nå nyhetsflödet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in