2010-01-16, 03:18
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Hur gör jag så att flera av mina vänner kan bara se mina album inte dom bilderna jag är taggad på?

Hjälp nån?
Citera
2010-01-16, 09:33
Medlem
Citat:
Hjälp nån?
I sekretessinställningar

Foton och filmklipp av mig
Foton och filmklipp som du har taggats i- Ändra till Bara jag
Citera
2010-01-16, 13:18
Medlem
ja har gjort en grupp för alla som tycker folk är idioter som går med i grupper för att få tillgång till vissa apps och liknande....

undrar ändå...

har jag fel eller?

inte fan finns de nåra apps (om man bjuder in alla kompisar) för att se vem som besökt ens sida ect.????

smart sätt att få folk att joina grupp men hur gynnar de nån?
Citera
2010-01-16, 13:31
Medlem
Gunnar.Rasputins avatar
Citat:
I veckan hittade många tjejer på ett hyss här på facebook.. de skrev vilken färg det var på deras bh. Försöken att ge igen har funnits, men nu tycker vi nog alla att det är dags att ge dem lite huvudbry. nu ska vi enas om att svara på följande fråga på vår logg: Hur många vänner är online på din facebook just i detta nu (i chatten). För att göra det hela än mer underligt, skriv svaret (och ENDAST svaret) i bokstavsform och inte siffror. Skicka sedan detta vidare till alla dina manliga vänner på facebook.

Tjejerna lyckades komma med i expressen på grund av deras bedrift. Då ska vi minsann lyckas hamna i aftonbladet!:-P Och kom ihåg. Inga avslöjanden överhuvudtaget till någon tjej, detta förblir vår hemlighet, och deras huvudbry! :-)

Skicka vidare till era mest aktiva killvänner på FB. (Man kan bara skicka till 20 i taget.)

Cirkulerar på facebook
Citera
2010-01-16, 15:58
Moderator
Humbugs avatar
Finns det nåt tråd här på forumet som styr dessa tramsgrupper som ideligen byter namn. Känns som en typisk Flashbackföreteelse.
Citera
2010-01-16, 16:06
Medlem
Andreasvbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Finns det nåt tråd här på forumet som styr dessa tramsgrupper som ideligen byter namn. Känns som en typisk Flashbackföreteelse.
https://www.flashback.info/showthread.php?t=10787+tre+tre

Vi vill inte att den ska spridas för mycket så du får ändra lite.
Citera
2010-01-16, 18:12
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dragnagel
I sekretessinställningar

Foton och filmklipp av mig
Foton och filmklipp som du har taggats i- Ändra till Bara jag

Dom andra ser inte att jag har gjort så att dom inte ser bilderna jag är taggad i ellerhur?
Citera
2010-01-16, 18:37
Medlem
Citat:
Dom andra ser inte att jag har gjort så att dom inte ser bilderna jag är taggad i ellerhur?

Dom kan ju inte se dina inställningar. Om du blir taggad i ett foto så ser du bilden på din
profil, men om någon går in på din profil så ser dom inte bilden.

Så den som taggat dig kan ju undra varför bilden inte finns där.
Citera
2010-01-16, 19:20
Medlem
OneUps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-O Gavne, Västerås
HUR KAN FACEBOOK VETA?

Alltså i denna snurran som körs på Facebooks sidor med, som det skrivs, "förslag" till vänner, ..vad jag förstår fullständigt främmande människor till mig, finns faktiskt också några bekanta. Människor som jag har antecknade i min kontaktlista för Hotmail. ...som rimligen Facebook har tagit där ifrån. -Men skall verkligen organisationen Facebook kunna gå in på mina sidor på Hotmail?????

....sammanfattningsvis, är inte Facebook bara ett geschäft? Läs gärna, inte minst kommentarerna i Aftonbladet - http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6428781.ab
Kan det inte vara så att det är vänner till de vänner som du är vän med på Facebook?
Citera
2010-01-17, 15:28
Medlem
Hur gömmer man sina sidor? Jag har tittat över mina applikationer och ställt in på "Endast mina vänner / Endast Jag". Men trots det så syns det vilka grupper/sidor jag är medlem i.
Citera
2010-01-17, 16:33
Bannlyst
Två frågor, är nyreggad på fejjan.

1. Hur döljer man sina vänner?

2. Jag har en sida för mitt företag och jag vill ha en sån inställning som jag har på min privata sida, mail eller någon notis när någon kommenterar eller liknande.
Senast redigerad av Giovanni 2010-01-17 kl. 16:45.
Citera
2010-01-17, 18:03
Medlem
TACK FÖR SVAR!

Signaturen OneUp här ovan ...men -som synes- har jag inte registrerat någon "vän". Dessutom är några av dessa föreslagna "vän", inte ens Facebook abonnent. ..kan det vara att Facebook, likt Försvarets Radioanstalt, fiskar på Nätet efter förbindelser mellan datorer????????????!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in