2011-04-09, 12:05
Medlem
Hur ser jag när någon person 'gillar' något?
I en persons logg, så ser jag inget om att personen gillat en status. Men när jag ibland går in på "toppnyheter"-fliken på startsidan, så kan jag se ibland att personen gillat en status.

Varför kan jag inte se detta i personens logg? Tar personen bort detta inlägg eller är det bara så att det inte visas?
Citera
2011-04-09, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spader
Hur visar jag - på min profil - vilka "Groups" jag är medlem i?
Det gick ju och göra det förut innan dom bytte till den nya layouten har jag för mig.
Finns add-on till det för firefox-användare, dock vet jag inte om det går annars...
Citera
2011-04-09, 13:03
Medlem
Hejsan12345s avatar
Mina chatter sparas inte bland mina meddelanden vad jag vet - varför?
Citera
2011-04-09, 13:29
Medlem
mteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan12345
Mina chatter sparas inte bland mina meddelanden vad jag vet - varför?

Har tagits upp ett par sidor tillbaka, men hur som helst så har ditt konto inte fått den nya meddelandefunktionen ännu. Den lanseras på prov till slumpvis utvalda samt de som bett om en inbjudan på länken nedanför.

http://www.facebook.com/about/messages/
Citera
2011-04-09, 17:45
Medlem
Vadfan nu då, kan man inte spara ner bilder från Facebook?!
Citera
2011-04-09, 18:09
Medlem
Kan man blockera så en person inte kan kolla sin fejja på min dator??? isf hur???
Citera
2011-04-09, 19:41
Medlem
Hej! var för ett par dagar sen in på en snubbes facebook sida och kunde inte se hans logg,han har väl gjort så att bara vänner kan läsa den,detsamma gäller bilder men igår så kunde jag helt plötsligt kolla bilder hur kommer det sig? Går det på något vis att kolla foton och loggar trots att dom e låsta till att bara vänner ska kunna det?
Citera
2011-04-09, 20:04
Medlem
Hej

Jag har massor med vänner på facebook och ibland ordnar jag events. Som det är nu måste jag kryssa för varje vän en och en innan utskick vilket tar enorm tid. Jag såg att man kunde skriva något så kryssas alla vänner för automatiskt. Har dock tappat vad det är. Någon här som vet vad man kan skriva in så all markeras? Tacksam försvar.
Citera
2011-04-09, 20:28
Medlem
a25zkmiz-premiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av love2
Hej

Jag har massor med vänner på facebook och ibland ordnar jag events. Som det är nu måste jag kryssa för varje vän en och en innan utskick vilket tar enorm tid. Jag såg att man kunde skriva något så kryssas alla vänner för automatiskt. Har dock tappat vad det är. Någon här som vet vad man kan skriva in så all markeras? Tacksam försvar.

http://tech.jucktion.com/163/simplest-facebook-select-all-code-2010/ Scrolla ner lite på sidan och du hittar en beskrivning.

Citat:
Ursprungligen postat av leinad82
Hej! var för ett par dagar sen in på en snubbes facebook sida och kunde inte se hans logg,han har väl gjort så att bara vänner kan läsa den,detsamma gäller bilder men igår så kunde jag helt plötsligt kolla bilder hur kommer det sig? Går det på något vis att kolla foton och loggar trots att dom e låsta till att bara vänner ska kunna det?

Han kan ha ändrat sina sekretessinställningar eller så kanske du blev vän med en som ni hade gemensamt.

Citat:
Ursprungligen postat av 6FeetOverground
Vadfan nu då, kan man inte spara ner bilder från Facebook?!

Det står Ladda ner längst ner till vänster.
Citera
2011-04-10, 14:05
Medlem
Tja facebook-nördar.

Om man valt "dölj innehåll från" en person, så att det den skriver inte kommer på ens logg, hur ångrar man detta, så att man åter får se när personen skrivit något.

Gjorde detta på alla mina vänner för ett tag sen men blev lite tråkigt med ständigt tom logg.

Letat men inte hittat svar på problemet varken på facebook eller här.

Tusen tacksam för hjälp..
Citera
2011-04-10, 15:43
Medlem
a25zkmiz-premiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FARBAUTE
Tja facebook-nördar.

Om man valt "dölj innehåll från" en person, så att det den skriver inte kommer på ens logg, hur ångrar man detta, så att man åter får se när personen skrivit något.

Gjorde detta på alla mina vänner för ett tag sen men blev lite tråkigt med ständigt tom logg.

Letat men inte hittat svar på problemet varken på facebook eller här.

Tusen tacksam för hjälp..

På startsidan (där du ser Nyheterna) så finns det två knappar längs upp, Toppnyheter & Senaste. Klicka på Senaste (eventuellt två gånger) så får du upp en liten meny, klicka sedan på Redigera inställningar. Där kan du sedan redigera vilka vänner och applikationer som ska visas/döljas.
Citera
2011-04-10, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a25zkmiz-premium
På startsidan (där du ser Nyheterna) så finns det två knappar längs upp, Toppnyheter & Senaste. Klicka på Senaste (eventuellt två gånger) så får du upp en liten meny, klicka sedan på Redigera inställningar. Där kan du sedan redigera vilka vänner och applikationer som ska visas/döljas.

Fantastiskt, riktigt stort tack..

Då var det ändå lite halvkrångligt så att man inte behöver ha ångest över
att ha missat något uppenbart..

Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här