2011-04-18, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neggan666
Finns det något program/addon till Facebook som man kan se vilka nya vänner och vilka vänner en person har tagit bort eller fått?

Ex X har 300 vanner i dag, i morgon ser jag att X har 299 vänner. Jag vill alltså se vilken X inte är vän med längre.

Ex2 X har 300 vänner X får en till vän man tar bort "X är nu vän med Y" i loggen. Jag Vill se vem Y är

Är Vän med X om de har betydelse.

Citat:
Ursprungligen postat av jeffkan
mycket låg sannolikhet att det finns något sådant.

Borde ju inte vara så avancerat om man tänker efter, ett program som håller reda på ens vänners, vänner som är helt publika,
Citera
2011-04-18, 22:53
Medlem
a25zkmiz-premiums avatar
Citat:
Borde ju inte vara så avancerat om man tänker efter, ett program som håller reda på ens vänners, vänner som är helt publika,

Håller med, men på något sätt så har Mr Zuckerberg gjort detta omöjligt.

@neggan666

Det finns ingen addon eller applikation som erbjuder den funktion du söker.
Citera
2011-04-18, 23:15
Medlem
raggarsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roedores
Blev nyss taggad.
Nähäpp, då går det alltså inte att bli fri från att bli taggad.
Gå in på bilden och tryck ta bort på din tagg?
Citera
2011-04-18, 23:21
Medlem
Roedoress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raggarsvin
Gå in på bilden och tryck ta bort på din tagg?

Jo, den biten blev avklarad direkt.

Finns dock ingen garanti på att jag inte blir taggad igen. Trodde jag hade hittat ett sätt att slippa bli taggad av vänner. Tji fick jag.
Citera
2011-04-19, 12:39
Medlem
slowmedowns avatar
Ponera att jag skulle blockera en person som är med i min vänlista. Om jag skulle sedan ta bort blocken skulle vi då fortfarande vara vänner på facebook eller skulle vi behöva lägga till varandra igen?
Citera
2011-04-19, 15:13
Medlem
a25zkmiz-premiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slowmedown
Ponera att jag skulle blockera en person som är med i min vänlista. Om jag skulle sedan ta bort blocken skulle vi då fortfarande vara vänner på facebook eller skulle vi behöva lägga till varandra igen?

You will not automatically add the person back to your friends list. If you want to become friends with this person again, you'll need to send him or her a new friend request.
Citera
2011-04-19, 19:07
Medlem
maffiamannens avatar
Jag har fått en konstig grej med min chatt, allt jag skriver sparas i meddelande, kan man avaktivera detta på nåt sätt?
Citera
2011-04-19, 19:19
Medlem
kiwi22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maffiamannen
Jag har fått en konstig grej med min chatt, allt jag skriver sparas i meddelande, kan man avaktivera detta på nåt sätt?

Nej, det är det nya så kallade "social inbox".

https://www.facebook.com/blog.php?post=452288242130
https://www.facebook.com/about/messages/

(snart har vi det alla...bara en tidsfråga)
Citera
2011-04-19, 20:13
Medlem
slowmedowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a25zkmiz-premium
You will not automatically add the person back to your friends list. If you want to become friends with this person again, you'll need to send him or her a new friend request.

Är du helt säker på det? Det är nämligen en som jag tror blockerat mig för den personen fanns helt plötsligt inte på min vänlista längre men sen några dagar senare var han tillbaka. Så då tänkte jag att han kanske blockat mig och sen tagit bort blocket.
Citera
2011-04-19, 20:22
Medlem
a25zkmiz-premiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slowmedown
Är du helt säker på det? Det är nämligen en som jag tror blockerat mig för den personen fanns helt plötsligt inte på min vänlista längre men sen några dagar senare var han tillbaka. Så då tänkte jag att han kanske blockat mig och sen tagit bort blocket.

Det kan också ha varit så att denna person har inaktiverat sitt konto (av någon anledning) och sedan aktiverat det igen.

F.ö. så är jag säker på det, står till och med på Facebooks Help Center; http://www.facebook.com/help/?faq=13024&ref_query=block
Citera
2011-04-19, 20:28
Medlem
slowmedowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a25zkmiz-premium
Det kan också ha varit så att denna person har inaktiverat sitt konto (av någon anledning) och sedan aktiverat det igen.

F.ö. så är jag säker på det, står till och med på Facebooks Help Center; http://www.facebook.com/help/?faq=13024&ref_query=block

Åh fan. tackar så mycket. Är i princip säker på att personen inaktiverat sitt konto i sådana fall.
Citera
2011-04-19, 22:13
Medlem
PomLs avatar
Finns det något script/program, gratis som betal-tjänst som erbjuder att jag automatiskt gillar alla mina vänners status uppdateringar? Mvh P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in