Den nya designen är inte direkt nån höjdare tycker jag... alledes för klumpigt känns det som. Någon som tycker med? Eller har jag bara inte insett det positiva med den?
Håller med. Åt helvete för plottrig och med bilder åt alla jävla håll. Jag ämnar hålla fast vid den vanliga så länge jag kan, den känns mer användarvänlig på nåt sätt och definitivt mer stilren och enkel. Varför ska det tramsas till så mycket?
Går det att avaktivera funktionen att jag går att hittas via min epostadress? Har letat som ett idiot, så hårt att min sverige börjar fallera, men har inte hittat något. Självklart har man valt att sprida ut alla inställningar över hela sidan, istället för att samla allt på ett och samma ställe...
Du menar att du inte vill att dina vänner ska se i deras News Feed att du har blivit taggad i ett album? Det du kan göra är ju att ta bort detta i din logg manuellt. Vet ej om man kan gära så att det inte dyker upp automatiskt. Det tror jag inte.
Okey, tack! Vissa bilder vill man ju inte trycka upp i nyllet på folk...
Har ett bekymmer. Jag har en "fanpage" på facebook och gjort en sk FBML-flik. Nu är dock frågan, hur gör jag denna flik till startfliken istället för "loggen"?
Skrev här förut också men fick inget svar som fixade "problemet" och det verkar vara firefox det är problem med, och jag har skrivit om mitt problem här också men fortfarande inte fått något svar https://support.mozilla.com/sv-SE/questions/768879