2011-02-06, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmergencyBrake
Tjena har nu under ett par dagar haft större problem med min facebook, som jag inte kunan åtgärda

problem jag har är följande

*Min profilbild fckar ur och ändrar sig hela tiden.
*Bilder jag lägger till elelr tar bort försvinner inte eller kommer tillbacks etc.
*notifications funkar inte som det ska.
*mina kommentarer försvinner, även statusuppdateringar, de kan komma tillbacks efter ett tag
*kan inte se de medelande jag skickar.

och det är allmänt fcked up :/ är det någon som har nån ide om vad jag kan göra, kan man vända sig till facebook support på nått sett så de kan kolla över problemet ? alal förslag är välkmna blir fan tokig på detta !!!!!!!

oh btw jag har opera, men har provat internet explorer med blir samam skit plus att jag provat fler datorer och nätverk

Samma här. Kan skriva ett inlägg till någon, men det syns inte när jag går in på dennes wall, dock syns det på "see friendship"... Massa sånt strul. Irriterande som fan.
Citera
2011-02-06, 13:41
Medlem
Jag har lagt upp bilder o taggat massa människor på Facebook, men dem bilderna kan bara dem själva se och dem som vi har gemensamt. Jag undrar nu hur man gör så att deras kompisar kan se bara dem bilderna jag har taggat på dem. Inte mina andra bilder i samma album utan bara just dem bilderna dem är taggade i. Har sätt jätte många som har de så. Och då kan man bara se just bilderna som dem är taggade i. Man kommer liksom inte längre i albumet. Jag vill med ha de så hur gör man?? hoppas någon snäll kan hjälpa mig fattar ingenting de funkar jöh inte! vilken inställning är de på fotona man ska välja?. De finns ju massa alternativ jag har just nu för bara mina vänner. Och väljer jag inställningen vänners vänner kommer kan dem se alla bilderna i albumet plus att folk jag inte är vän med kan komma in i de albumet. Jag blir galen. Hur gör man ???????
Citera
2011-02-06, 15:18
Medlem
Hallå Flashback.

Jag har ett problem med min Facebook-sida. Min visningsbild ändras hela tiden, från olika bilder som jag har till ingen bild alls. Sedan försvinner min profil då och då, men kommer tillbaka. Och det har hänt flera gånger. Fliken mina händelser uppdateras inte och i min profil är inte mina senaste händelser med.

Vet ni vad problemet kan vara? Är det någon annan som har liknande problem?

Edit: Fördel att läsa inläggen ovan innan man postar. Ser att flera har samma problem. Vad kan det bero på? Vet någon det?
Citera
2011-02-06, 15:29
Medlem
Vuxenkos avatar
Har ett riktigt drygt problem nu. Sedan jag laddade ner facebook-appen till min iPhone, så funkar inte mitt facebook som det ska. Det jobbiga är att alla andra kan logga in på sin facebook via min IPhone-app, men inte jag.

Sedan äre så att mitt facebook har blivit helt jävla cp sedan jag fick problem med iPhonen. Min logg har inte uppdaterats sedan i onsdags, fast jag skrivit några statusar, kommenterat massa statusar osv. Står bara att det senaste jag gjorde var en sak i onsdags.

Någon som haft samma problem och fixat det? Eller någon som vet vad ska göra?
Citera
2011-02-06, 16:56
Medlem
Hur döljer man information för icke-vänner? Har inte fått det att funka än.. En mycket noggrann tutorial skulle vara bra, för jag kan vara dryg

Edit; en småjobbig liten grej till - För andra (som inte är mina vänner) står det på "Filmer" att jag gillar "American Pie" men jag har inte skrivit in att jag gör det och hittar inte fanpagen när jag försöker gå in på den från mitt konto.. Så kan inte ogilla, och vill inte att det ska stå sådär haha
Senast redigerad av Spose 2011-02-06 kl. 17:04.
Citera
2011-02-06, 17:12
Medlem
raggarsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spose
Hur döljer man information för icke-vänner? Har inte fått det att funka än.. En mycket noggrann tutorial skulle vara bra, för jag kan vara dryg

Edit; en småjobbig liten grej till - För andra (som inte är mina vänner) står det på "Filmer" att jag gillar "American Pie" men jag har inte skrivit in att jag gör det och hittar inte fanpagen när jag försöker gå in på den från mitt konto.. Så kan inte ogilla, och vill inte att det ska stå sådär haha
Gå in i sekretessinställningar i Konto-menyn.
Citera
2011-02-06, 17:31
Medlem
MaRcizcos avatar
Har för mig det finns en hemsida där man skriver in sitt facebook-användarnamn så kollar den upp hur mycket man kan få tag på om en.

Någon som vet vad den heter?
Citera
2011-02-06, 17:35
Medlem
Jag gillar flera sidor på FB t ex mina favoritlag, musikband osv. Men när jag var inne på en väns FB och gick på min profil så stog att jag inte gillade några sidor. Hur gör jag för att vänner som går in på min profil ska vilka sidor jag gillar? Har jag råkat ändra någon sekretess inställning kanske? Tack på förhand.
Citera
2011-02-06, 19:00
Medlem
Sheiks avatar
Hmm. Har märkt att dom man spionerar mest på kommer även som förslag först då du skriver in första bokstaven i deras namn på vänsök... Samt att dessa personer kommer upp direkt på ens newsfeed även om det är en liten skitsak som att dom t ex har "likat" någons bild.

Vill inte ha det såhär, iomed att det känns väldigt övertydligt om vilka personer man stalkar Finns det nåt sätt att ta bort den funktionen?
Citera
2011-02-06, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roedores
Är du automatiskt inloggad? Finns då risk att någon utför en facerape i smyg på dig. Poppis på jobb med bla kontorslandskap.

Har du loggat in någon annanstans än på din "normala" dator? Finns då risk att någon har full insyn i ditt konto från den datorn.

Jag skulle börja med att byta lösenord och sen logga ut ordentligt. Logga sen in med det nya lösenordet.

Ja på datorn hemma är jag det, men det är bara jag och sambon här hemma. Och nej, jag har bara loggat på här hemma eller via mobilen.

Och jag bytte lösenord för några dagar sedan och loggade sedan av men likförbannat fortsätter det.
Citera
2011-02-06, 19:57
Medlem
Roedoress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manhattan
Hur ändrar man sitt namn?

Se upp bara så att du inte "skojar till" namnet för mycket. Mitt fejkkonto blev avstängt.
Citera
2011-02-06, 21:31
Medlem
Guti14s avatar
Någon som vet hur man gör sina vänner synliga ??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in