2010-09-26, 22:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Pirat-temat på Facebook måste nog vara det bästa någonsin

Hur fixar man teman ?
Citera
2010-09-26, 22:30
Medlem
raggarsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ponni
Hur fixar man teman ?
Finns inte teman, han menar Pirat-språket. Skrolla längst ned, tryck på Svenska eller avd du nu ahr för språk och tryck på English sen English (Pirate).
Citera
2010-09-26, 22:48
Medlem
Enrundfyrkants avatar
Varför är det så otroligt många som har professionella fotbollsspelare som profilbild? Kändisar överhuvudtaget som profilbild känns väldigt B enligt mig...
Citera
2010-09-26, 22:59
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enrundfyrkant
Varför är det så otroligt många som har professionella fotbollsspelare som profilbild? Kändisar överhuvudtaget som profilbild känns väldigt B enligt mig...
Jag har inte en enda.
Citera
2010-09-26, 23:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lanzer
Någon som vet hur länge man är inaktiverad? Har nämligen blivit det på Facebook. Kan inte logga in, står att det blivit inaktiverat. Jag har inte fått något mail om det, och det står inte hur LÄNGE någonstans.

Även jag blev inaktiverad.
Inget svar från Facebook heller.
Det jag fick göra är att skapa ny e-mail och sedan ny Facebook..
Citera
2010-09-26, 23:41
Medlem
tidaholm11s avatar
Jag upptäckte att jag hade två färre vänner än vad jag brukar ha så jag installerade Unfriend finder och kan nu se "Borttagna vänner" mellan startsida och konto.
Fast sedan såg jag att jag inte hade blivit av med några vänner enligt scriptet, så jag bad en vän att ta bort mig som vän för att se om det fungerade. Och vips så fanns denna vän med under fliken "Borttagna vänner".

Så jag tänkte att man endast kan se vilka vänner som har tagit bort en efter man har installerat scriptet. För att försäkra mig om att det var så testa jag att installera Unfriend Finder på min andra webbläsare för att se om den vän jag bad ta bort mig som vän fanns med, och föga överraskande fanns inte hon med där.

Det jag undrar är det finns något sätt hur man kan se vänner som har tagit bort en innan man har installerat script som Unfriend Finder, om det finns något annat sätt?

Är nästan säker på att de har tagit bort mig för att jag har visat mina sympatier för SD, därför vill jag gärna veta vilka det är.
Citera
2010-09-27, 00:48
Medlem
Nus avatar
När jag trycker på folk som har "halvmåne" på chatten så får dem grön flopp (online)
Är så med alla... Någon som har haft samma konstiga öde? :S
Citera
2010-09-27, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av legionize182
Du har lagt till alldeles för många vänner på sistone, ifall jag inte minns fel.
stört ! Det kommer ju upp ansikten helatiden på folk som vill bli vän med mig, men jag får inte för facebook tror att jag är en boot
Citera
2010-09-27, 12:10
Medlem
TMMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodkungen
stört ! Det kommer ju upp ansikten helatiden på folk som vill bli vän med mig, men jag får inte för facebook tror att jag är en boot

Tror facebook att du är en stövel?
Citera
2010-09-27, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TMM
Tror facebook att du är en stövel?
japp en riktig skitstövel
Citera
2010-09-27, 13:12
Medlem
Bara jag som inte kan adda folk i kommentarer längre?
Citera
2010-09-27, 17:51
Medlem
wunderbarts avatar
Irriterande problem! Varje gång jag ska försöka prata med någon i chatten så kommer det upp att jag loggat ut för dom andra, eller tvärtom. Webbläsaren uppdaterar även facebook stup i kvarten vilket är riktigt jobbigt med. Har en HP bärbar, Windows 7 och mobilt bredband.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in