2010-07-20, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grizzlybjoern
Nope, står inte "Saker jag delar med mig av".

vad står det annars då? Tror du missförstår eller så är det jag som förklarar något helt annat.
Kolla länk så kanske du förstår vad jag sagt.
http://data.fuskbugg.se/skalman01/facebok.jpg
Citera
2010-07-20, 20:52
Medlem
Grizzlybjoerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeow
vad står det annars då? Tror du missförstår eller så är det jag som förklarar något helt annat.
Kolla länk så kanske du förstår vad jag sagt.
http://data.fuskbugg.se/skalman01/facebok.jpg

Aha, jag förstår nu! Tack
Citera
2010-07-20, 23:16
Medlem
Hur ligger det till om man besöker någons externa sida (t.ex. Photobucket) via Facebook? Man kan både kommentera och "like":a bilderna via Facebook, men kan Facebook-användaren, via just Facebook, se att någon har varit inne på t.ex. ens Photobucket (förutsatt att man inte kommenterat eller "like":at bilderna)? Man kan inte se det via Photobucket.

Kan man se det via Facebook?
Citera
2010-07-22, 02:43
Medlem
Hej, jag har ett konstigt fel. En dag då min dator blev lite konstig så försvann allt, jag letade runt i datorn och kom då till C:\Documents and Settings och hittade ett konto med mina saker. Och efter några veckor så blev den lite konstig igen. Jag stängde av den och fick inte på den. Jag väntade och satte på den senare och då vipps.. Allt var tillbaks på sina ställen, fast när jag går in på facebook och lite annat så laggar det , konstigt nog. Ifall jag trycker någonstans på facebook så kommer jag inte in där förens jag uppdaterar sidan. Någon som förstår sig på det felet? Jag använder firefox.
Citera
2010-07-22, 12:58
Medlem
.. Och jag kommer inte ens in på facebook.
Försöker jag så blir det bara en blank sida.. Uppdaterade firefox igår och därefter slutade det fungera.
Så jag laddade ner en gammal version av FF och testade, men inte det går inte. Även testade jag i IE
och det går inte där heller.
Citera
2010-07-22, 13:51
Medlem
Har ett problem på facebook just nu. Jag kan komma in på startsidan men när jag ska klicka vidare in på min profil, eller andras profiler så står det bara att sidan laddas i all evighet. Någon som har ett förslag på hur jag ska göra för att fixa detta? Kan tilläggas att alla andra hemsidor fungerar galant.
Citera
2010-07-22, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ungsynvinkel
Har ett problem på facebook just nu. Jag kan komma in på startsidan men när jag ska klicka vidare in på min profil, eller andras profiler så står det bara att sidan laddas i all evighet. Någon som har ett förslag på hur jag ska göra för att fixa detta? Kan tilläggas att alla andra hemsidor fungerar galant.

samma här!
Citera
2010-07-22, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ungsynvinkel
Det är säkert bara något tillfälligt, då en till hade samma problem. Jag var dock inne alldeles nyss utan något som helst problem.

[Edit]
Såg att det var ~2 timmar sedan ni postade. Är det fixat?
Citera
2010-07-22, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mordarschnigeln
Det är säkert bara något tillfälligt, då en till hade samma problem. Jag var dock inne alldeles nyss utan något som helst problem.

[Edit]

Mitt har strulat sen igår kväll, fungerar fortfarande inte.
Citera
2010-07-22, 19:57
Medlem
Ladda upp bilder till befintligt album, ska det behöva vara så jävla svårt att jag måste fråga, yepp, hur gör jag? Jag kommer in på redigera foton för ett album men ser ingenstans vart jag kan addera foton.
Citera
2010-07-22, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mordarschnigeln

[Edit]

Fungerar fortfarande inte. Gick in på min internet explorer och tittade och där fungerade det som vanligt, men när jag provade genom firefox igen så fungerade det inte. Väldigt märkligt!
Citera
2010-07-22, 22:02
Medlem
Puff puff, någon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här