2010-10-14, 21:50
Medlem
Kosheenas avatar
En och samma person dyker heeeeeeeeela tiden upp i den vänstar spalten på startsidan, det är fotoalbum och olika saker som den här personen är med i. Det verkar verkligen som om facebook vill att jag ska uppmärksamma denna person. Kan det varar så att den här personen ofta är in på min sida???
Citera
2010-10-14, 22:09
Medlem
Painted-Birds avatar
Kan man på något sätt se vem som skapat/driver en facebooksida?
Citera
2010-10-15, 06:53
Medlem
.Generalmajors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Painted-Bird
Kan man på något sätt se vem som skapat/driver en facebooksida?

Om administratören är borttagen så kan du inte se vem det är, annars brukar det ju stå till vänster
vem som skapat gruppen/sidan.
Citera
2010-10-15, 06:54
Medlem
.Generalmajors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosheena
En och samma person dyker heeeeeeeeela tiden upp i den vänstar spalten på startsidan, det är fotoalbum och olika saker som den här personen är med i. Det verkar verkligen som om facebook vill att jag ska uppmärksamma denna person. Kan det varar så att den här personen ofta är in på min sida???

Nej.
Citera
2010-10-15, 09:35
Medlem
Kurrets avatar
Går det att ställa in så att om jag postar ett inlägg på en väns wall, eller kommenterar en väns bild, så kan inte mina vänner se den posten? (endast de som är vän med personen jag kommenterade)
Citera
2010-10-15, 09:38
Medlem
Hur raderar jag historiken i chatten på facebook?
jag har kollat över allt men det verkar inte gå
Citera
2010-10-15, 15:56
Medlem
.Generalmajors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pontiac320
Hur raderar jag historiken i chatten på facebook?
jag har kollat över allt men det verkar inte gå

Finns en liten flik där det står "Rensa historiken / Clear history" som du kan klicka på i chat rutan.
Citera
2010-10-15, 15:57
Medlem
.Generalmajors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurret
Går det att ställa in så att om jag postar ett inlägg på en väns wall, eller kommenterar en väns bild, så kan inte mina vänner se den posten? (endast de som är vän med personen jag kommenterade)

Dina vänner kan se i din logg att du har gjort något hos någon annan.
ex. X har kommenterat en bild hos XX.

Sen är det upp till dina vänner hur mycket de väljer att dela med sig av deras sidor som inte är
deras vänner.
Citera
2010-10-15, 16:16
Medlem
Jag hade tänkt köpa facebook-credits så jag kommer ikapp mina kompisar i ett spel :P
Jag har gjort så att jag fått ett sms av facebook. Då ska man svara "FCB" och kommer pengarna dras från min telefon då eller kommer jag få en räkning hem?
Citera
2010-10-15, 16:46
Bannlyst
Om man tar bort någon eller blir borttagen från vänner på facebook, ser man detta då? kommer det något i händelser eller liknande?
Citera
2010-10-15, 16:56
Medlem
.Generalmajors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckad
Om man tar bort någon eller blir borttagen från vänner på facebook, ser man detta då? kommer det något i händelser eller liknande?

Nej det syns inte, så vidare inte du eller den andra personen har laddat ner Unfriend finder till Greasemonkey.
Citera
2010-10-15, 17:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .Generalmajor
Nej det syns inte, så vidare inte du eller den andra personen har laddat ner Unfriend finder till Greasemonkey.
Hur fixar man det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in