2009-09-23, 22:19
Medlem
h4xors avatar
Det blir vitt efter jag tryckt på logga in på facebooks startsida. Detta har hänt mig 1 gång tidigare. Någon som vet varför detta händer?
Citera
2009-09-24, 14:39
Medlem
Mobile upload.

När jag tar en bild med telefonen och skickar upp den som mms till min e-post-adress hos facebook så blir det tokigt med bildtexten.

Texten upprepas vad jag kan förstå som både subject och body.
"här är den senaste mobilb...."
"här är den senaste mobilbilden föreställande en rosa elefant."

Föredrar att skicka som mms då det inte låser upp telefonen på samma sätt som e-mail gör.

Någon som har insikt i detta och har några tips?
Citera
2009-09-24, 20:28
Medlem
Saxonys avatar
kan inte ta bort alla vänner. Blir skickad till startsidan när jag ska ta bort vissa. Varför??
Citera
2009-09-25, 09:35
Medlem
Har försökt (utan att lyckas) att ta reda på hur man gör när man gör en statusuppdatering med en länk till en person på sin vänlista. T ex: "Greta Grönberg kastar snöbollar på Ulla-Bella Larsson", där alltså Ulla-Bellas namn är länkat.

Har fått för mig att det är ett @ inblandat, men vet inte exakt hur man skriver. Nån som kan göra mig klokare?
Citera
2009-09-25, 16:09
Medlem
Nekats namnbyte

Jag ville byta namn men blev nekad av nån anledning, har Facebook nån email där man kan ställa frågor? vill gärna veta varför jag inte får byta.

Tack för svar.
Citera
2009-09-26, 18:08
Medlem
RastaNisses avatar
Jag råkade trycka på "dölj alla" på kommentarer som gjorts på mina bilder/album...

Så jag ser inte längre om någon skriver en kommentar där. Vet nån hur man gör så att det visas igen som "händelser"

Tacksam för hjälp
Citera
2009-09-28, 16:10
Medlem
Tja.
Vet inte om jag hade de från början och råkat ta bort det av misstag, men jag vill ha så att jag får ett "meddelande" när någon kommenterat något jag kommenterat m.m.

Alltså i den lilla rutan längst ner åt höger, bild:
http://data.fuskbugg.se/skalman01/---face.JPG

Som det är nu så får jag ibland ett epost om en ny händelse inträffat, men det är alltså inte det jag är ute efter.. o har fan letat överallt efter denna funktionen så hoppas att nån kan hjälpa mig.

haj!
Citera
2009-09-28, 17:43
Medlem
Naits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Platt
Tja.
Vet inte om jag hade de från början och råkat ta bort det av misstag, men jag vill ha så att jag får ett "meddelande" när någon kommenterat något jag kommenterat m.m.

Alltså i den lilla rutan längst ner åt höger, bild:
http://data.fuskbugg.se/skalman01/---face.JPG

Som det är nu så får jag ibland ett epost om en ny händelse inträffat, men det är alltså inte det jag är ute efter.. o har fan letat överallt efter denna funktionen så hoppas att nån kan hjälpa mig.

haj!

Tryck på rutan. Tryck på See all sen på höger sida kan du nu kryssa i vilka app du vill ha meddelande om.
Citera
2009-09-28, 17:46
Medlem
Naits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minajagochdu
Har försökt (utan att lyckas) att ta reda på hur man gör när man gör en statusuppdatering med en länk till en person på sin vänlista. T ex: "Greta Grönberg kastar snöbollar på Ulla-Bella Larsson", där alltså Ulla-Bellas namn är länkat.

Har fått för mig att det är ett @ inblandat, men vet inte exakt hur man skriver. Nån som kan göra mig klokare?

Precis, skriv @ sen så börjar du skriva namnet på den personen som du vill ha länkat till.
Citera
2009-09-28, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nait
Tryck på rutan. Tryck på See all sen på höger sida kan du nu kryssa i vilka app du vill ha meddelande om.

Fan va nice tack så mycket!
Citera
2009-09-28, 22:01
Bannlyst
Vet inte vad jag har gjort, men ser inte längre alla poster ifrån Farmville, tex att någon har fått en bonus eller liknande...
Citera
2009-09-29, 10:19
Medlem
Casabas avatar
Inte bara jag som inte kan logga in eller?

"Ditt konto är inte tillgängligt för tillfället på grund av webbplatsunderhåll. Det bör vara tillgängligt igen inom några timmar. Vi ber om ursäkt för olägenheten." Står det när jag försöker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in