2016-04-24, 00:02
Medlem
Sephirots avatar
Min facebook har börjat översatt alla engelska texter till svenska helt automatiskt. hur får jag bort det?!
Citera
2016-04-24, 11:49
Medlem
Har en fundering kring vänförfrågningar. Vi kan kalla personen för X. För några månader sen kunde jag inte lägga till X utan det var endast en knapp för meddelande. Sen någon vecka tillbaka kan jag lägga till personen, den knappen finns alltså där för mig nu.

Det skumma är att mina vänner INTE kan lägga till X utan har X:s profil såsom jag hade den för några månader sen. Kan tillägga att ingen av oss har gemensamma vänner med X. Hur är detta möjligt? På inställningarna kan man bara ha att "alla" eller "vänners vänner" kan lägga till en.
Citera
2016-04-24, 19:24
Medlem
Om jag gör inlägg i en grupp kommer det synas för mina vänner vad jag skrivit?
Citera
2016-04-24, 19:26
Medlem
Pirre77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av to1992ga
Om jag gör inlägg i en grupp kommer det synas för mina vänner vad jag skrivit?

Ja, om det är en öppen grupp. Är det en sluten grupp är det bara gruppmedlemmarna som ser ditt inlägg.
Citera
2016-04-24, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pirre77
Ja, om det är en öppen grupp. Är det en sluten grupp är det bara gruppmedlemmarna som ser ditt inlägg.

Gruppen ifråga är sluten så det var det svaret jag ville ha. Tackar!
Citera
2016-04-25, 08:51
Medlem
Pljs avatar
Företaget jag jobbar på har nu blockerat delar av Facebook.

Chatten är blockerad och man kan inte svara eller skriva statusar öht.

Finns det något sätt att komma runt detta?

Här är en bild på något som jag tror kan vara till hjälp.
Senast redigerad av Plj 2016-04-25 kl. 09:00.
Citera
2016-04-25, 12:53
Medlem
Pljs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plj
Företaget jag jobbar på har nu blockerat delar av Facebook.

Chatten är blockerad och man kan inte svara eller skriva statusar öht.

Finns det något sätt att komma runt detta?

Här är en bild på något som jag tror kan vara till hjälp.

Lyckades hitta en "lösning". Messenger.com!
Citera
2016-04-25, 22:27
Medlem
NotGonnaTells avatar
Jag får upp en gammal konversation i Facebook som aldrig försvinner även om jag försöker deleta konversation eller arkivera den så kommer den alltid tillbaka. Någon som vet hur man kan lösa detta? Den syns bara på datorn inte på min iphone.
Citera
2016-04-25, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t21saa
Har en fundering kring vänförfrågningar. Vi kan kalla personen för X. För några månader sen kunde jag inte lägga till X utan det var endast en knapp för meddelande. Sen någon vecka tillbaka kan jag lägga till personen, den knappen finns alltså där för mig nu.

Det skumma är att mina vänner INTE kan lägga till X utan har X:s profil såsom jag hade den för några månader sen. Kan tillägga att ingen av oss har gemensamma vänner med X. Hur är detta möjligt? På inställningarna kan man bara ha att "alla" eller "vänners vänner" kan lägga till en.

Ingen? I'm dying to know
Citera
2016-04-26, 08:39
Medlem
Jag sköter ett företags Facebook-sida och nu har jag stött på problem.

Jag har valt sedan länge att jag måste godkänna inlägg från besökare först innan det visas och det har funkat bra tills nu.

För nu syns alla "ej godkända" inlägg på sidan även om man inte ens är medlem på Facebook, inläggen är ljusare än dom andra för att visa att dom inte är godkända men dom ska ju för sjutton inte ens visas där.

Nu var jag tvungen att stänga av hela funktionen så att dom försvann men nu kan inte skriva något inlägg alls.

Har någon nån lösning på detta?
Citera
2016-04-27, 11:37
Medlem
SnowInformers avatar
Hur fan gör jag så att min tidslinje bara visas för vänner? Har sett att andra personer har så man bara ser profilbild och omslagsbild om man inte är vän med dem. Jag hittar det inte i inställningar.
Citera
2016-04-29, 00:13
Medlem
Hur tar man bort taggningar i kommentarer? I inlägg där vänner taggar en i alltså, den info jag hittat gäller bara bilder man taggas i och inte kommentarer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in