Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-05-25, 00:00
  #1
Medlem
Random~s avatar
Hur vet du att nu är det dags att lägga in en snus/ta en cigg?
Går din puls upp? Börjar du svettas? Svårt att koncentrera dej?

Själv känner jag när jag bli sugen på en snus att hjärtat känns tungt på nåt sätt, känns nästan som att hjärtat behöver bränsle på nåt sätt
Kan också bli jävligt tjurig och nästan störa mej på att jag inte har en snus i käften.
Självklart känner jag också det där suget, som när man är sugen på godis ungefär

Beskriv Din abstinens!
Citera
2009-05-25, 00:01
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Random~
Hur vet du att nu är det dags att lägga in en snus/ta en cigg?
Går din puls upp? Börjar du svettas? Svårt att koncentrera dej?

Själv känner jag när jag bli sugen på en snus att hjärtat känns tungt på nåt sätt, känns nästan som att hjärtat behöver bränsle på nåt sätt
Kan också bli jävligt tjurig och nästan störa mej på att jag inte har en snus i käften.
Självklart känner jag också det där suget, som när man är sugen på godis ungefär

Beskriv Din abstinens!

min abstinens är så att de kliar på stortån. KUL VA!?!!??!
Citera
2009-05-25, 00:02
  #3
Medlem
Känner aldrig av någon abstinens då jag bakar en ny snus varje gång smaken och den där sköna svedan börjar försvinna, dvs efter 45-60 min.
Citera
2009-05-25, 00:03
  #4
Medlem
börjar klia inuti benen, kan inte sitta still och sådär, mest. blir lättirriterad som fan också.
Citera
2009-05-25, 00:06
  #5
Medlem
Crackhoes avatar
När jag inte har en snus inne så tänker jag alltid på snus.
Citera
2009-05-25, 01:06
  #6
Medlem
mischief_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Köld
Känner aldrig av någon abstinens då jag bakar en ny snus varje gång smaken och den där sköna svedan börjar försvinna, dvs efter 45-60 min.

Känner igen det där

Abstinens är bara för fattiglappar och annat löst drägg som inte har råd att ge hjärnan det den vill ha
Citera
2009-05-25, 01:33
  #7
Medlem
Först blir jag sugen, som att något saknas, sen blir jag lättirriterad, och är jag utan snus en längre tid kan jag känna mig svag på något sätt. Typ som i de där mineralvatten-reklamerna där han/hon är "oskarp". Så kan jag känna mig.
Citera
2009-05-25, 01:41
  #8
Medlem
Vad faaaaan, det kanske är därför det kliar i min svanskota...?

oooh, affären öppnar inte förrän 10 här och jag har bara 21 spänn har alltså inte snusat sen torsdags....
Citera
2009-05-25, 02:42
  #9
Medlem
budadis avatar
Ibland när jag är inne i något kan jag glömma bort att ta en snus, blir påmind av lätt huvudvärk efter ca 2-3h.
Citera
2009-05-25, 11:43
  #10
Medlem
moshkas avatar
Blir väldigt rastlös, kan inte sitta still, blir ofokuserad, blir väldigt lättretlig. Finns säkert fler symptom men jag försöker att inte förknippa dom med snuset.
Citera
2009-05-25, 12:54
  #11
Medlem
Abstitensen är så svag att kroppen knappt känner av det. Allting är fysiskt.
Citera
2009-05-25, 13:44
  #12
Medlem
Jag kan inte tänka på något annat än snuset när abstinensen smyger sig på.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback