Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-22, 18:22
  #925
Medlem
JustZlatans avatar
Jag känner för att gå ut ikväll. Det var 4 år sedan jag senast var ute i Stockholm. Vad finns det för bra ställen och då snackar jag inte Stureplan.
Citera
2016-10-22, 18:24
  #926
Medlem
Berns.
Citera
2016-10-22, 20:19
  #927
Medlem
agentmulders avatar
batiksoldater
Citera
2016-11-12, 01:42
  #928
Medlem
Nyinflyttad i stockholm. Efter att ha jobbat 9 dagar på raken skall jag nu ut. Vilken bar drar man ut till där det är hyfsat med folk mellan 18-30 år? Inga stureplansnattklubbar.
Citera
2016-11-18, 22:51
  #929
Medlem
Tobias123s avatar
Tja

Ska upp till stockholm onsdag tom söndag snart, några tips på ställen att gå ut på? Noll koll gällande sthlm. Sällskap på 6-7 pers mestadel brudar. 23+, brudarna gillar vanlig utemusik, house och liknande. Enda säkra stället är Pure då en vän jobbat där. Hur är det stället?
Citera
2016-11-19, 17:13
  #930
Avstängd
AntifaSwedens avatar
Medis något att ha nu mera ?
Citera
2016-11-19, 21:00
  #931
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spark7
Nyinflyttad i stockholm. Efter att ha jobbat 9 dagar på raken skall jag nu ut. Vilken bar drar man ut till där det är hyfsat med folk mellan 18-30 år? Inga stureplansnattklubbar.

Lion Bar vid Fridhemsplan!
Men glöm inte bort att klä upp dig. Dessutom, slips är ett måste.



MVH/Gnomegirl
Citera
2016-11-23, 22:39
  #932
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Lion Bar vid Fridhemsplan!
Men glöm inte bort att klä upp dig. Dessutom, slips är ett måste.



MVH/Gnomegirl
Lion Bar är väl den sunkigaste krogen i sthlm? Så nä, ingen slips här inte.
Citera
2016-11-24, 01:26
  #933
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spark7
Lion Bar är väl den sunkigaste krogen i sthlm? Så nä, ingen slips här inte.

Hahaha! Skojade bara lite med dig där, men som de säger: "ironi är svårt på internet"
Men allvarligt: Beror väl lite på hur du tänkt festa.
Är du äkta bonnläpp som impas även av C,D,Ö-kändisar, inte är rädd för långa köer och van att bli utskrattad bör du dock söka dig till Stureplanområdet.
Många dryga "Stockholmare" däromkring som bott här i typ 5 år, tränat bort dialekten och kan allt om Stockholm. De undervisar dig mer än gärna med sina djupa kunskaper.
Kroglivet i stockholm är överskattat imo, det är småklubbarna som gäller.


MVH/Gnomegirl.
Citera
2016-11-26, 14:42
  #934
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hahaha! Skojade bara lite med dig där, men som de säger: "ironi är svårt på internet"
Men allvarligt: Beror väl lite på hur du tänkt festa.
Är du äkta bonnläpp som impas även av C,D,Ö-kändisar, inte är rädd för långa köer och van att bli utskrattad bör du dock söka dig till Stureplanområdet.
Många dryga "Stockholmare" däromkring som bott här i typ 5 år, tränat bort dialekten och kan allt om Stockholm. De undervisar dig mer än gärna med sina djupa kunskaper.
Kroglivet i stockholm är överskattat imo, det är småklubbarna som gäller.


MVH/Gnomegirl.

Tänk dig en 30 årig man med svarta jeans, vit t-shirt och svart läderjacka.
Kanske provar Johannes kök och bar?
Citera
2017-01-17, 17:45
  #935
Medlem
va på en hemmafest. mkt bättre
Citera
2017-06-23, 16:07
  #936
Medlem
Var kan man gå ut i Stockholm ikväll midsommar? 25 år ca
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback