Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-11, 22:47
  #937
Medlem
I slutet på augusti är vi ett killgäng på 10 personer som ska ha vår årliga herrklubbsträff.
Vi hade tänkt oss en vanlig utgång i Stockholm. Problemet är väl att hitta nåt ställe där inte nån av oss nekas i dörren att komma in. Vart ska vi gå? Finns det nåt ställe som vi kan boka in oss på för att garantera att vi kommer in, utan att det kostar skjortan?
Citera
2017-07-11, 22:55
  #938
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnidBlyton
I slutet på augusti är vi ett killgäng på 10 personer som ska ha vår årliga herrklubbsträff.
Vi hade tänkt oss en vanlig utgång i Stockholm. Problemet är väl att hitta nåt ställe där inte nån av oss nekas i dörren att komma in. Vart ska vi gå? Finns det nåt ställe som vi kan boka in oss på för att garantera att vi kommer in, utan att det kostar skjortan?
Ställen som Berns, Solidaritet, Cafe Opera och Hells kitchen brukade jag dra till, men iom. att jag vill undvika mitt ex till varje pris drar jag numer endast till barer som Kvarnen vid medis.

Undvik Trädgården (under bron), Hellströms, Taverna Brillo och liknande skithak.

Hatar ni hipsters och inte lärt er sålla ut vänstertattare kan jag inte rekommendera söder, det är en djungel.
Debaser strand är bra om ni vill ha haff.
__________________
Senast redigerad av Ravenbox 2017-07-11 kl. 22:59.
Citera
2017-07-11, 23:05
  #939
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenbox
Ställen som Berns, Solidaritet, Cafe Opera och Hells kitchen brukade jag dra till, men iom. att jag vill undvika mitt ex till varje pris drar jag numer endast till barer som Kvarnen vid medis.

Undvik Trädgården (under bron), Hellströms, Taverna Brillo och liknande skithak.

Hatar ni hipsters och inte lärt er sålla ut vänstertattare kan jag inte rekommendera söder, det är en djungel.
Debaser strand är bra om ni vill ha haff.

Okej, det är inga problem att komma in på ovannämnda ställen? Hade funderingar på att dra till Trädgården annars. Varför bör det undvikas?
Citera
2017-07-11, 23:08
  #940
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnidBlyton
Okej, det är inga problem att komma in på ovannämnda ställen? Hade funderingar på att dra till Trädgården annars. Varför bör det undvikas?
Feministluder som klär sig ironiskt med en bitter attityd, ölen kostar 69 spänn och såhär ligger det:
http://www.emmasvintage.se/wp-conten...11/MG_2186.jpg

Precis vid skanstull, känns så jävla långt bort från allt liv.

Jag föredrar Berns, försök kika om ni kan fixa lista eller dylikt genom deras hemsida/facebook, går alltid att försöka få tag i en klubbis på facebook. (klubbisar är dom som lägger ut "nu kööör vi"-inlägg på facebook.)
Citera
2017-07-20, 13:46
  #941
Medlem
JustZlatans avatar
Har fortfande inte gått ut i Stockholm. Inga jävla sunkhak och inga brattställen. Det ska vara rent och snyggt och bra musik, inte Stureplansmusik.
Citera
2017-08-08, 11:53
  #942
Medlem
Situationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Har fortfande inte gått ut i Stockholm. Inga jävla sunkhak och inga brattställen. Det ska vara rent och snyggt och bra musik, inte Stureplansmusik.

Du kan väl prova på att besöka Riche någon gång? Varken särskilt sunkigt eller brattigt.
Citera
2017-08-08, 12:35
  #943
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Situations
Du kan väl prova på att besöka Riche någon gång? Varken särskilt sunkigt eller brattigt.

Om jag kommer in där. Man måste väl se rik ut och komma i sällskap med tjejer.
Citera
2017-08-08, 12:39
  #944
Medlem
Situationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Om jag kommer in där. Man måste väl se rik ut och komma i sällskap med tjejer.

Av egen erfarenhet så skulle jag våga påstå att det inte är så himla svårt att komma in på Riche. Om du har vårdad klädsel och är någorlunda nykter så är det nog inga problem att komma in.
Citera
2017-08-16, 13:48
  #945
Medlem
Vilka klubbar har öppet på måndagar i Sthlm?
Finns det några barer med mycket folk en måndag?
Citera
2017-08-16, 22:34
  #946
Medlem
teasardigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnidBlyton
I slutet på augusti är vi ett killgäng på 10 personer som ska ha vår årliga herrklubbsträff.
Vi hade tänkt oss en vanlig utgång i Stockholm. Problemet är väl att hitta nåt ställe där inte nån av oss nekas i dörren att komma in. Vart ska vi gå? Finns det nåt ställe som vi kan boka in oss på för att garantera att vi kommer in, utan att det kostar skjortan?

Skit i klubbarna. Köp bärs på systemet och åk ut och sätt er på Långholmen. Tantolunden funkar också. Är det fint väder kommer det vara massor med folk som sitter ute och pimplar öl till långt in på småtimmarna. Annars är Trädgården alltid nice. Är man där innan 22:00 kommer man alltid in.
Citera
2017-08-22, 16:16
  #947
Avstängd
Thaibåten är nice. Jag personligen gillar även elektronisk musik och Slakthuset
Citera
2017-08-26, 22:43
  #948
Medlem
JustZlatans avatar
Äntligen är jag på väg ut i kväll för första gången på 4-5 år! Är nu på pendeln på väg in till stan. Jag tror att jag har lätt för afrikaner ikväll. Vart finns snygga africans mamas?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback