Massa 18-åringar som springer runt, nästan alltid packat med folk, flera olika dansgolv med varierande kvalitet. Inget jag skulle gå till om det inte är något speciellt som händer. Beror väl på vad man söker efter, tycker att kvaliteten har droppat ganska ordentligt senaste åren men det kan ju vara att det är jag som blir äldre också. Ska dock sägas att jag inte vart där i år.
Är inte nybliven 18 åring det var några år sedan. Vart hänger alla 21+ då?
Vi är fyra eventuellt fem killar som tänkte åka ner till den stora staden över helgen och tänkte då se vad som erbjuds på lördag kväll. Några i sällskapet är 20 år, de andra är nåt år äldre. Ingen av oss har varit ute i Stockholm förut så det vore fint om man kunde få lite tips på bra ställen som inte är allt för stökiga, där man både kan sitta ner och ljuga kring en öl för att sedan gå iväg och dansa lite.
Klubb för den något äldre publiken med uppstyrt vanligt folk? Är 24 år men rätt mogen för min ålder tydligen. Jag går ut nykter för att dansa och finna en partner så ett dansgolv är typ ett måste, gärna house men gamla godingar fungerar också!
Har ni något tips?
Tänkte börja ledigheten med ett par dagar (tis-tors) i storstaden. Det blir jag och en polare till, vi har dock inte planerat någonting alls att göra. Vi tänkte nog dra ut till fjäderholmarna på onsdagen och dricka några bärs, sen blir det väl att glida runt på uteserveringar/barer.
Har ni några schysta tips? Vi inte ute efter några nattklubbar, utan lugna ställen där man kan sitta och dricka öl och kanske käka lite mat. Helst uteserveringar då, men ifall vädret inte tillåter det vore det ju bra att känna till några sköna barer också!
Tänkte börja ledigheten med ett par dagar (tis-tors) i storstaden. Det blir jag och en polare till, vi har dock inte planerat någonting alls att göra. Vi tänkte nog dra ut till fjäderholmarna på onsdagen och dricka några bärs, sen blir det väl att glida runt på uteserveringar/barer.
Har ni några schysta tips? Vi inte ute efter några nattklubbar, utan lugna ställen där man kan sitta och dricka öl och kanske käka lite mat. Helst uteserveringar då, men ifall vädret inte tillåter det vore det ju bra att känna till några sköna barer också!
Vi är för övrigt 19 år gamla båda två.
Ta tunnelbanan till Medborgarplatsen eller pendeltåget till Stockholm södra, gå upp till Medborgarplatsen och sätt er vid snaps eller annan valfri uteservering, ett helt okej val om vädret tillåter.
Ta tunnelbanan till Medborgarplatsen eller pendeltåget till Stockholm södra, gå upp till Medborgarplatsen och sätt er vid snaps eller annan valfri uteservering, ett helt okej val om vädret tillåter.
Ska absolut kolla in det! Har nog sett det förut tror jag.
Det finns ingen uteservering/bar med lättare käk som har öppet längre än till 23 på tisdag tro? Vi kommer till Stockholm lite senare, direkt efter jobb, så lär hinna duscha och greja innan det beges ut igen.
Tja!
Tänkte dra ut me några grabbar imorgon onsdag (alla 18 år).
Tänkte kolla om det är bra drag i Sommar!, eller om det ens är nå bra drag nånstans i stockholm?
Ge gärna förslag om ni vet klubbar med bättre drag
Jag är 19 år o är bosatt i sthlm och har gått ut rätt mycket under året. Men nu börjar vårt gäng få lite torka på uteställen och undrar vad det finns för roliga nattklubbar som vi har missat. Det vi har testat på är: Sommar! Victoria, klubb blå, Ace, Toxic och Laroy så ös på med förslag nu!
Tja! I slutet av augusti sticker jag och några polare ner till Stockholm för att festa lite, vi är 18-19 år gamla, vilka ställen ska man gå på för att hitta jämnåriga?
Tja! I slutet av augusti sticker jag och några polare ner till Stockholm för att festa lite, vi är 18-19 år gamla, vilka ställen ska man gå på för att hitta jämnåriga?
Sommar, Solidaritet, Vardagsrummet, Club Wznday(?) är väl dom som jag kommer ihåg rakt av för er ålder.