Kommer få besök av två bekanta som bor i södra england / london.
Nu undrar jag vilken nattklubb som ja ska visa dom? Har noll erfarenheter av kulturen i sthlm.
Dom är däremot riktiga klubbfreaks, house musik och ibiza och allt vad det innebär.
Kommer få besök av två bekanta som bor i södra england / london.
Nu undrar jag vilken nattklubb som ja ska visa dom? Har noll erfarenheter av kulturen i sthlm.
Dom är däremot riktiga klubbfreaks, house musik och ibiza och allt vad det innebär.
Nå?
Du ska gå på Spaj Bar, bli nekad i dörren och säga till Fadde "Meh, jag har ju kommit hela vägen från Ockelträsk för att gå på Spaj Bar".
Läget just nu: vi befinner oss just nu på någon soft klubb i gamla stan. Var skola vi röra oss vidare för att få ut så mycket som möjligt av denna natt? Förtydligande: Ställen som har öppet längre än till 2.
Vad finns det för bra "indieklubbar" i Sthlm nu som kör på helger?
Babasonic kör ju bara på onsdagar. Och där vet ni vad jag söker.
Brittisk musik och estetbrudar
Vad finns det för bra "indieklubbar" i Sthlm nu som kör på helger?
Babasonic kör ju bara på onsdagar. Och där vet ni vad jag söker.
Brittisk musik och estetbrudar
Hej! Min kompis fyller 19 på fredag och vi tänkte gå ut. Vi hänger vanligtvis på indieklubbar så vi tänkte prova något annat kvällen till ära. Gratis inträde är en fördel, hehe. Vi vill ha dans, 80/90-talsmusik (tänk... Spice Girls. Typ) och ja, det är väl det.
Hej! Min kompis fyller 19 på fredag och vi tänkte gå ut. Vi hänger vanligtvis på indieklubbar så vi tänkte prova något annat kvällen till ära. Gratis inträde är en fördel, hehe. Vi vill ha dans, 80/90-talsmusik (tänk... Spice Girls. Typ) och ja, det är väl det.
Fan vad gay det här lät.
Aja, tack på förhand.
Gillar ni indieklubbar ska ni testa "debaser medis" på medborgarplatsen, eller debaser slussen på fredag!
Fyfan vad folk överskattar åldersgränserna. Jag blev aldrig nekad på något av stureplansställena när jag var 18.
Åldersgränserna betyder inte ett skit mer än att högre åldersgräns = mer pengar och lite mer städat. Kommer du propert klädd, inte för onykter och gärna i ganska god tid har du inga som helst problem att komma in.