Citat:
Ursprungligen postat av GROTTULF
Vakterna på F12 är snälla. Det finns inga åldersgränser, den där gränsen är bara till för att de ska kunna neka folk dem inte vill släppa in. Du kan lika gärna glida in där som 18åring så länge du beter dig på rätt sätt, klär dig lite snyggt och är lite fashionabelt klädd (läs: inte hoodie, gympaskor och linnet. Jag menar inte heller att du ska klä dig som laroyfalangen. Du förstår.) Givetvis är det enklare om du glider dit vid 10 snåret, då ska det inte vara några alls problem. Kommer du senare, tja, hävda att du står uppskriven via någon av de som huserar den kvällen på F12(dra till med något namn), eller av kvällens djs. Blajja lite, verka självsäker så går det bra. I värsta fall får du betala. Som sagt, vakterna på F12 är väldigt snälla och jag har i många fall lyckats prata mig in trots att jag inte stått på kvällens lista. Dimper du in senare på kvällstimmarna och inte står på någon lista dock, ja då får du nästan räkna med att betala.
Lyssna på GrottUlf
F12 bör du gå till hyggligt tidigt, säg mellan 21-22 så ordnar det sig...
Jag tycker du allt skall gå på Gröna Jägaren, speciellt de dagarna Bajen har hemmamatch..

.....bodde granne med det stället, fan karokee kvällarna där på onsdagar fick mig att få mongoryck...att varje vecka tvingas lyssna på ngn full käring som ylar ngn Elvis låt, fick mig ju att så när hamna på psyk......dock...så är det sjukt lättraggat där, och faktiskt en hel del snygga tjejer, fast var beredd på att på att närsomhelst få en knytnäve i fejan om du skulle yttra något annat en "Bajen"

....lite som Starwarsbaren ....
Finns andra sköna ställen i sthlm
Bar 08...
Dovas är ju en klassiker annars....mycket fint där, skulle rekommendera en kostym när ni går till det etablissemanget
Nivå 22 är ett annat fint ställe där du ser överklassen mingla ....