2012-04-05, 13:08
Medlem
Vlaads avatar
Äääh fel
Citera
2012-04-05, 13:13
Medlem
Vlaads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutatbrymig
Det är bara alla jävla bönder som envisas om att vara så noga med namn när de flyttar hit. Fridhemsplan är området kring tunnelbaneuppgångarna och alla är överens om det förutom lantisarna.

Finns inget ställe som heter SoFo på söder heller, bondhelveten.

SoFo kallas området söder om folkungagatan.. används ofta av homosar eftersom det ligger en hel del homoställen där.
Citera
2012-04-05, 13:24
Medlem
vargvids avatar
Jag lånar tråden lite, men jag får besök av min kusin ifrån dalarna, 19 bast och hade tänkt att dra ut honom på krogen. Frågan är bara vart man ska gå..

Killen är ju den där personen som kör runt i en volvo och snusar ettans snus typ, inte den klassiska stereotypen av en lantis i dalarna men något åt det hållet. Harrys är ju alltid ett alternativ, skön rock och bra priser i baren, frågan är ifall det är bra drag där på en torsdag. Men vart annars kan man tänka sig gå på en torsdag där det inte är för mycket extrem människor utan blandat med folk och musik.
Citera
2012-04-05, 14:58
Medlem
Slutatbrymigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vlaad
SoFo kallas området söder om folkungagatan.. används ofta av homosar eftersom det ligger en hel del homoställen där.

Nej, det var de lantisarna som hittade på det och jag hatar uttrycket.
Citera
2012-04-05, 17:49
Avslutad
Letar bra pub i morgon något som är öppet? Södermalm/gamla stan 2 st i 20 års åldern som gillar att öla gillar Irländsk Skotska Engelska Guinness pubar. Vad rekommenderas folket?
Citera
2012-04-05, 21:24
Medlem
BoomChickaWahWahs avatar
Letar efter ett uteställe för ett par snygga och sköna 18-åriga tjejer som besöker Stockholm snart. Vi kommer inte från Stockholm så vi har ingen vidare koll alls på nattlivet där.

Några krav är att det ska vara 18+, "radiohits"-/housemusik, trevligt festfolk och att det ligger centralt.

Mata på med tips!
Tack.
Senast redigerad av BoomChickaWahWah 2012-04-05 kl. 21:26.
Citera
2012-04-07, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoomChickaWahWah
Letar efter ett uteställe för ett par snygga och sköna 18-åriga tjejer som besöker Stockholm snart. Vi kommer inte från Stockholm så vi har ingen vidare koll alls på nattlivet där.

Några krav är att det ska vara 18+, "radiohits"-/housemusik, trevligt festfolk och att det ligger centralt.

Mata på med tips!
Tack.

dra till nype eller nåt, efterfesta hos mig sen ^^
Citera
2012-04-08, 01:31
Medlem
BoomChickaWahWahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ffk
dra till nype eller nåt, efterfesta hos mig sen ^^

Haha, tack för erbjudandet!
Vilka andra bra ställen finns det i Sthlm som är 18+?
Senast redigerad av BoomChickaWahWah 2012-04-08 kl. 01:41.
Citera
2012-04-08, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoomChickaWahWah
Haha, tack för erbjudandet!
Vilka andra bra ställen finns det i Sthlm som är 18+?
humm brukar mest dra till sektionspuben på kth, men kanske laroy, entourage, festen, berns(20+ eller ngt, fast går bra om man ser snäll ut), herregud att jag inte varit på fler nattklubbar :S ta en öl på medborgarplatsen om det e fint väder och drick billig vidrig sofiero på hellströms där de kryllar av ungdomar, spela pingis på strand och ta waxholmsfärjan till cafét på vaxholm.. eller åk till bromma och ta flyget till gbg och ha kul. Bara ni efterfestar hos mig
Citera
2012-04-09, 23:50
Medlem
tips på kul krog för ett pack med 18-20åringar nu på onsdag?
Citera
2012-04-10, 00:01
Medlem
Fröken_Flisas avatar
Ok bishop känner jag till.
Senast redigerad av Fröken_Flisa 2012-04-10 kl. 00:04.
Citera
2012-04-10, 00:03
Medlem
Fröken_Flisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PieterBruegel
Ja du flisan är vi förvånade över att det låter som du vill flasha omkring på Stureplan. Dock finns det väl inte allt för mycket att hämta hem däromkring på en torsdag.
Haha you don`t know me anymore.
On.T: Nej tack för Stureplan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in