Flashback bygger pepparkakshus!
2010-08-05, 09:42
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgubbe
Det kommer lösa sig när dom blir färdiga med din kontoverifikation. Håll en hövlig ton i mailkonversationen under tiden.

Jag hoppas det. För detta börjar bli riktigt drygt.

Försökte föra över pengar till mitt moneybookers konto igår igen, vaknar såklart nyss och ''cancelled'' igen. Tar ju en hel dag innan dom ens fixar ens uttag :S
Citera
2010-08-06, 19:38
Medlem
TokyoBarns avatar
Det löste sig, satte in det på mitt bankkonto igen. Och denna gången så accepterade dom uttaget och mailade mig att jag kommer ha pengarna på kontot inom 2-3 vardagar.
Citera
2010-08-10, 16:45
Medlem
Förvänta dig inga 2-3 arbetsdagar... har väntat sedan början av juli på min utbetalning, de påstår att det ska ha gått från dem runt 17e och inte en krona har synts till... skumt företag dedär..
Citera
2010-09-14, 20:22
Medlem
Bwin Poker verkar vara ner, någon som kan kolla om det stämmer? Ska ladda ner pokerklienten, då är hela poker sajten offline. Någon som vet hur jag kan få bwin till datorn?
Citera
2010-10-27, 22:52
Bannlyst
Bwin

Lämnade in en rad på 4 matcher på bwin förut och alla har gått in förutom matchen mellan:

Ilioupoli - Olympiakos Pireus.

Matchen blev uppskjuten idag. Så jag tänkte höra om någon här vet hur lång tid det tar innan Bwin sätter oddsen 1.0 på den i stället och betalar ut mina vinstpengar?
Citera
2010-10-27, 22:55
Bannlyst
Citat:
Om ett spel inte genomförs som planerat, av vilken orsak det än må vara eller avslutas utan någon officiell utvärdering och inte startar på nytt inom 72 timmar, betalas insatserna tillbaka resp. de gottskrivs. Om du har tippat på detta spel med ett kombinations- eller systemspel, värderas tipset med ett odds på 1,00.

This
Citera
2011-09-05, 23:59
Medlem
Någon som har dåliga erfarenheter av bwins "support"?

Har väntat 48 timmar på email-svar nu. Någon som känner igen det hos bwin?
Citera
2011-09-06, 01:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Beibel
Någon som har dåliga erfarenheter av bwins "support"?

Har väntat 48 timmar på email-svar nu. Någon som känner igen det hos bwin?

Ibland är det väldigt snabba på att svara och ibland kan det ta flera dagar innan du får svar på mail tyvärr. Så det är bättre att ringa dom i stället
Citera
2012-01-25, 19:57
Medlem
Bwin utbetalning!

Någon mer som har problem med bwin? skulle casha ut men jag får inte mail "confirmation" att utbetalningen väntar...

Har ej tagit nå bonusar eller sånt!
Citera
2012-01-25, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArganaS
Någon mer som har problem med bwin? skulle casha ut men jag får inte mail "confirmation" att utbetalningen väntar...

Har ej tagit nå bonusar eller sånt!
en varning, de är SEGA på allting på den sidan
Citera
2012-01-25, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurre111
en varning, de är SEGA på allting på den sidan

Tycker jag inte, mina utbetalningar gick alltid på max 3 dagar, det får anses vara smidigt.
Citera
2012-01-25, 22:17
Medlem
ok.. hmmm... ja får vänta ett tag till då. Men supporten verkar inte villa svara på mail villket jag tycker känns tråkigt =/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in