Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-01-26, 15:46
Medlem
Brukar väl ta upp till 5 bankdagar om man tar ut till VISA?
Citera
2012-01-27, 10:46
Medlem
Nopp.. skrill (moneybookers)... detta löste sig! det kom in idag.. ca 5 dagar tog det
Citera
2012-02-09, 03:28
Medlem
Barc0s avatar
Måste man ladda upp bild på sitt id kort eller fungerar det ändå?
Citera
2012-02-09, 13:45
Medlem
Barc0s avatar
Måste man ladda ut bild på sitt ID eller fungerar det ändå att göra ett uttag?
Citera
2012-02-09, 15:52
Medlem
Parnborrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Jag hoppas det. För detta börjar bli riktigt drygt.

Försökte föra över pengar till mitt moneybookers konto igår igen, vaknar såklart nyss och ''cancelled'' igen. Tar ju en hel dag innan dom ens fixar ens uttag :S
Ja men förfan inte konstigt när du försökte ta ut till moneybookers. Det kan du bara göra om du också sätter in på det sättet.
Citera
2012-02-11, 00:42
Medlem
jag var tvungen att ladda upp id.. tog några dagar för varifiering
Citera
2012-04-02, 13:35
Medlem
Hej!

Jag har också problem med utbetalning från bwin.

"Vi har uppmärksammat att du den 2012.02.06 begärt att få **** SEk utbetalat vilket inträffade innan du hade satsat hela det belopp som du betalat in till ditt konto på vår webbplats. Vi vill uppmärksamma dig på att utbetalningar i allmänhet endast kan göras från erhållna vinster."

Som ni märker på datumet, har jag hållit på ett tag med att få göra en utbetalning.

Så vad menas med detta? Man kan alltså endast plocka ut det man har vunnit? Varför måste man satsa alla pengar man satt in? En jäkla tur då att man inte satte in mer än man gjorde. Jag kanske är trög, men fattar verkligen inte. Är det så här på alla spelbolag? Man tycker ju att man borde kunna få ut sina egna pengar, ganska ruttet annars.
Citera
2012-04-02, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av United86
Hej!

Jag har också problem med utbetalning från bwin.

"Vi har uppmärksammat att du den 2012.02.06 begärt att få **** SEk utbetalat vilket inträffade innan du hade satsat hela det belopp som du betalat in till ditt konto på vår webbplats. Vi vill uppmärksamma dig på att utbetalningar i allmänhet endast kan göras från erhållna vinster."

Som ni märker på datumet, har jag hållit på ett tag med att få göra en utbetalning.

Så vad menas med detta? Man kan alltså endast plocka ut det man har vunnit? Varför måste man satsa alla pengar man satt in? En jäkla tur då att man inte satte in mer än man gjorde. Jag kanske är trög, men fattar verkligen inte. Är det så här på alla spelbolag? Man tycker ju att man borde kunna få ut sina egna pengar, ganska ruttet annars.

Jag tror du måste spela för att bolagen ska undvika penningtvätt, kan vara pga licens osv.

Att du däremot måste satsa hela summan känns tveksamt...
Citera
2012-05-11, 11:36
Medlem
Jag har inga bra erfarenheter av bwin.
Jag blev medlem där för drygt 3 veckor sen. Jag spelade och vann. Men när jag skille Casha ut mina pengar så började helvetet. Först tog det 5 arbetsdagar innan dom svarade på mail. Sen ville dom inte ge mig den personliga kod som jag glömt till mig. Det tog ytterliggare 4 dagar innan dom beslutade sig för att ge mig min kod efter många om och men. Sen När jag cashade ut kgen så hände inget på 7 dagar. Då maila jag till dom igen. Då fick jag svaret att jag var tvungen att ladda upp och skicka min id handling till dom så dom kan bekräfta vem jag är. Jag suckade och gjorde som dom sa. Efter 2 dagar till så fick jag ett nytt mail där dom skrev -tack för ditt mail. Men som säkerhetsskäl så ber vi dig ladda upp ditt foto av din id handling till följande länk -------.
Då var problemet att länken inte fungerar. Så nu har jag skrivit till dom änu en gång men fortfarande inte fått något svar.
Inte nog för att dom är krångliga och slöa att ha att göra med. Dom är aroganta också.
Har spelat på många olika spelbolag världen över. Men en sak är säker. Jag kommer aldrig spela på bwin igen
Citera
2012-05-11, 12:50
Medlem
nää bwin gillar ja inte.. men ja fick mina cash iaf =) Men de kanske är skit bra på sport beting..
Citera
2012-05-11, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArganaS
nää bwin gillar ja inte.. men ja fick mina cash iaf =) Men de kanske är skit bra på sport beting..

Ja det kan vara så. Kan vara att jag haft otur med dom också med iaf.
servisen skulle kunna vara mycket snabbare.
Spelade på svenska spel innan, och det var hur nice som hellst. Fick ut mina pengar på nolltid. Men när jag ville spela på mobilen så bytte jag bolag då bwin såg ut att vara bra. Men fan att vänta i drygt 3 veckor innan man får ordning på det är ju vansinne. speciellt när dom inte informerar mig utan jag får maila och fråga dom stup i kvarten. Iof så står det på deras hemsida att man måste maila in ID första gången men det är väl dolt. Sen står det inget om någon länk heller. Och speciellt inte om nån länk som inte fungerar på mobiltelefon. Lånade kompisen dator nu så nu har jag laddat upp mitt id på länken. Får se om dom skulle få lust att svara nån gång och sen när dom känner för att göra min utbetalning.
Det är ingen sida för dig som bestämt dig att försörja dig på pokern när det ligger räkningar och väntar.

Nu spelar jag på partypoker ist. dom har en utmärkt mobilsajt för poker. Rekomenderar den.
Citera
2012-05-11, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Ja det kan vara så. Kan vara att jag haft otur med dom också med iaf.
servisen skulle kunna vara mycket snabbare.
Spelade på svenska spel innan, och det var hur nice som hellst. Fick ut mina pengar på nolltid. Men när jag ville spela på mobilen så bytte jag bolag då bwin såg ut att vara bra. Men fan att vänta i drygt 3 veckor innan man får ordning på det är ju vansinne. speciellt när dom inte informerar mig utan jag får maila och fråga dom stup i kvarten. Iof så står det på deras hemsida att man måste maila in ID första gången men det är väl dolt. Sen står det inget om någon länk heller. Och speciellt inte om nån länk som inte fungerar på mobiltelefon. Lånade kompisen dator nu så nu har jag laddat upp mitt id på länken. Får se om dom skulle få lust att svara nån gång och sen när dom känner för att göra min utbetalning.
Det är ingen sida för dig som bestämt dig att försörja dig på pokern när det ligger räkningar och väntar.

Nu spelar jag på partypoker ist. dom har en utmärkt mobilsajt för poker. Rekomenderar den.

Bwin borde lära sig in-house då Bwin och Partypoker numera tillhör samma bolag bwin.party.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in