Citat:
Ursprungligen postat av ArganaS
nää bwin gillar ja inte.. men ja fick mina cash iaf =) Men de kanske är skit bra på sport beting..
Ja det kan vara så. Kan vara att jag haft otur med dom också med iaf.
servisen skulle kunna vara mycket snabbare.
Spelade på svenska spel innan, och det var hur nice som hellst. Fick ut mina pengar på nolltid. Men när jag ville spela på mobilen så bytte jag bolag då bwin såg ut att vara bra. Men fan att vänta i drygt 3 veckor innan man får ordning på det är ju vansinne. speciellt när dom inte informerar mig utan jag får maila och fråga dom stup i kvarten. Iof så står det på deras hemsida att man måste maila in ID första gången men det är väl dolt. Sen står det inget om någon länk heller. Och speciellt inte om nån länk som inte fungerar på mobiltelefon. Lånade kompisen dator nu så nu har jag laddat upp mitt id på länken. Får se om dom skulle få lust att svara nån gång och sen när dom känner för att göra min utbetalning.
Det är ingen sida för dig som bestämt dig att försörja dig på pokern när det ligger räkningar och väntar.
Nu spelar jag på partypoker ist. dom har en utmärkt mobilsajt för poker. Rekomenderar den.