2009-05-24, 17:14
Medlem
Bwin

r det bara mitt konto eller har hela bwin.com hngt sig? Ser inga nya livematcher kommit upp osv.

Kan inte logga in.

Mvh!
Citera
2009-05-24, 17:15
Bannlyst
har samma problem hr med, trodde det hade med mitt dubbelkonto att gra, men funkar ej fr dej heller?l,
Citera
2009-05-24, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrAttis
har samma problem hr med, trodde det hade med mitt dubbelkonto att gra, men funkar ej fr dej heller?l,

Nej fungerar inte. verkar som att hela sidan har hngt sig. Inget uppdateras p sidan alls. Dom har nog ftt ngot server problem d..
Citera
2009-05-24, 17:32
Bannlyst
nu funkar sidan men kan inte logga in, samma fr er andra?,
Citera
2010-08-04, 11:48
Medlem
TokyoBarns avatar
Bwin Uttag

Hejsan!

Nu r det s att jag satte in 3000kr p Bwin fr ngra dagar sen och spelade p odds och massa annat.

Nu r jag uppe i runt 11k. Men problemet r att jag inte ens kan ta ut pengarna, jag har lagt upp kopia p mitt ID och fyllt i alla mina uppgifter rtt.

Testade att fra ver till mitt bankkonto, nsta dag s str det ''cancelled'' och pengarna r tillbaka till kontot.

Fixat ett moneybookers acoount och frsker stta in pengarna dr och idag s var det ''cancelled'' IGEN.

Brjar bli sur och mailar och frgar vad dom hller p med. D sger dom att jag frskte fra ver pengar till ett bankkonto som inte str i mitt namn. Det roliga r att det r mitt bankkonto och det str visst i mitt namn.

Sen s blev moneybookers uttaget cancelled av ''security reasons''

Hur fan ska jag gra fr att f ut alla mina pengar? detta r dom enda pengar jag har som jag mste klara mig p nmligen

Hade jag visst att det hade varit shr drygt s hade jag aldrig brjat spela dr frn brjan.
Senast redigerad av TokyoBarn 2010-08-04 kl. 11:55.
Citera
2010-08-04, 12:44
Bannlyst
Hur satte du in dom?
Citera
2010-08-04, 12:45
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Hur satte du in dom?

Med E-kort som r kopplat till mitt swedbankkonto.
Citera
2010-08-04, 12:46
Bannlyst
Prva ta ut till de kortet d, fr p vissa bolag mste du ta ut p samma stt som du satte in, om de inte gr s prova ta ut en mindre summa till din bank om de inte gr vet jag inte hur du ska gra
Citera
2010-08-05, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Prva ta ut till de kortet d, fr p vissa bolag mste du ta ut p samma stt som du satte in, om de inte gr s prova ta ut en mindre summa till din bank om de inte gr vet jag inte hur du ska gra

Man kan vl inte ta ut till E-kort? Det r ju bara ett virtuellt kort man genererar som funkar fr ett kp?
Citera
2010-08-05, 06:28
Medlem
Det kommer lsa sig nr dom blir frdiga med din kontoverifikation. Hll en hvlig ton i mailkonversationen under tiden.
Citera
2010-08-05, 09:41
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cjh811
Man kan vl inte ta ut till E-kort? Det r ju bara ett virtuellt kort man genererar som funkar fr ett kp?

Det stmmer, det gr bara att betala med E-kort
Citera
2010-08-05, 09:42
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cjh811

Jo, du kan ta ut till kortet. Kortet r precis som ett vanligt kort och r aktivt i minst en mnad efter insttningen (beroende p hur lnge du vill att det ska vara aktivt).

Alternativt maila Bwins support och bertta att det var ett E-kort. Frga dom hur du ska lsa det, dom ska kunna hjlpa dig med det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in