Flashback bygger pepparkakshus!
2009-05-24, 17:14
Medlem
Bwin

Är det bara mitt konto eller har hela bwin.com hängt sig? Ser inga nya livematcher kommit upp osv.

Kan inte logga in.

Mvh!
Citera
2009-05-24, 17:15
Bannlyst
har samma problem här med, trodde det hade med mitt dubbelkonto att göra, men funkar ej för dej heller?l,
Citera
2009-05-24, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrAttis
har samma problem här med, trodde det hade med mitt dubbelkonto att göra, men funkar ej för dej heller?l,

Nej fungerar inte. verkar som att hela sidan har hängt sig. Inget uppdateras på sidan alls. Dom har nog fått något server problem då..
Citera
2009-05-24, 17:32
Bannlyst
nu funkar sidan men kan inte logga in, samma för er andra?,
Citera
2010-08-04, 11:48
Medlem
TokyoBarns avatar
Bwin Uttag

Hejsan!

Nu är det så att jag satte in 3000kr på Bwin för några dagar sen och spelade på odds och massa annat.

Nu är jag uppe i runt 11k. Men problemet är att jag inte ens kan ta ut pengarna, jag har lagt upp kopia på mitt ID och fyllt i alla mina uppgifter rätt.

Testade att föra över till mitt bankkonto, nästa dag så står det ''cancelled'' och pengarna är tillbaka till kontot.

Fixat ett moneybookers acoount och försöker sätta in pengarna där och idag så var det ''cancelled'' IGEN.

Börjar bli sur och mailar och frågar vad dom håller på med. Då säger dom att jag försökte föra över pengar till ett bankkonto som inte står i mitt namn. Det roliga är att det är mitt bankkonto och det står visst i mitt namn.

Sen så blev moneybookers uttaget cancelled av ''security reasons''

Hur fan ska jag göra för att få ut alla mina pengar? detta är dom enda pengar jag har som jag måste klara mig på nämligen

Hade jag visst att det hade varit såhär drygt så hade jag aldrig börjat spela där från början.
Senast redigerad av TokyoBarn 2010-08-04 kl. 11:55.
Citera
2010-08-04, 12:44
Bannlyst
Hur satte du in dom?
Citera
2010-08-04, 12:45
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Hur satte du in dom?

Med E-kort som är kopplat till mitt swedbankkonto.
Citera
2010-08-04, 12:46
Bannlyst
Pröva ta ut till de kortet då, för på vissa bolag måste du ta ut på samma sätt som du satte in, om de inte går så prova ta ut en mindre summa till din bank om de inte går vet jag inte hur du ska göra
Citera
2010-08-05, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Pröva ta ut till de kortet då, för på vissa bolag måste du ta ut på samma sätt som du satte in, om de inte går så prova ta ut en mindre summa till din bank om de inte går vet jag inte hur du ska göra

Man kan väl inte ta ut till E-kort? Det är ju bara ett virtuellt kort man genererar som funkar för ett köp?
Citera
2010-08-05, 06:28
Medlem
Det kommer lösa sig när dom blir färdiga med din kontoverifikation. Håll en hövlig ton i mailkonversationen under tiden.
Citera
2010-08-05, 09:41
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cjh811
Man kan väl inte ta ut till E-kort? Det är ju bara ett virtuellt kort man genererar som funkar för ett köp?

Det stämmer, det går bara att betala med E-kort
Citera
2010-08-05, 09:42
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cjh811

Jo, du kan ta ut till kortet. Kortet är precis som ett vanligt kort och är aktivt i minst en månad efter insättningen (beroende på hur länge du vill att det ska vara aktivt).

Alternativt maila Bwins support och berätta att det var ett E-kort. Fråga dom hur du ska lösa det, dom ska kunna hjälpa dig med det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in