Satte in 400 kr p bwin idag o mrkte att jag tydligen ftt en 100 % bonus p denna insttning. Stod ingenting p sidan om att det fanns ngon bonus. Undrar bara om det r ngon som spelat dr som vet vad kraven r fr att man ska kunna ta ut pengarna?
Satte in 400 kr p bwin idag o mrkte att jag tydligen ftt en 100 % bonus p denna insttning. Stod ingenting p sidan om att det fanns ngon bonus. Undrar bara om det r ngon som spelat dr som vet vad kraven r fr att man ska kunna ta ut pengarna?
Standard brukar ju va 3* insttningen p odds ver 1,5..
r det era frsta insttningar eller ? satte in 400 kr idag igen och fick inte en krona ,,mejlade om det men dom visste inte och ville ha namnet p bonusen ? ngon som vet vad det r ?
Jvligt drygt om itne jag fr
Varning fr Bwin. Klantar du dig och begr ett uttag innan du har omsatt bonusen enligt kraven s lser dom ditt konto och tar alla dina pengar. Vissa har ftt sitt konto upplst efter ett tag, andra inte...
Edit: Om bonusen r 95 SEK och ska omsttas x3 s rcker det inte att stta 300 spnn p ett spel och tro att allt r lugnt - Bwin vill att du ska lgga 3 OLIKA spel p minst 95 SEK.
Varning fr Bwin. Klantar du dig och begr ett uttag innan du har omsatt bonusen enligt kraven s lser dom ditt konto och tar alla dina pengar. Vissa har ftt sitt konto upplst efter ett tag, andra inte...
Edit: Om bonusen r 95 SEK och ska omsttas x3 s rcker det inte att stta 300 spnn p ett spel och tro att allt r lugnt - Bwin vill att du ska lgga 3 OLIKA spel p minst 95 SEK.
Varning, som sagt.
Hmm en liten fundering.. Om det r tex 1,9 som nu r oddset som gller. Mste d det oddset komma frn en ensam match eller kan man lgga till tv tre stycken 1,5 oddsare o klara sej den vgen?
Hmm en liten fundering.. Om det r tex 1,9 som nu r oddset som gller. Mste d det oddset komma frn en ensam match eller kan man lgga till tv tre stycken 1,5 oddsare o klara sej den vgen?
p dom siterna jag spelat p har det alltid funkat att spela en dubbel eller mer bara oddset r hgre/lika hgt som kravet
Med strsta sannolikhet, ja det borde g bra. Det brukar vara hgre "minst odds"-krav p singlar n kombinationer.
Om nu bonusar terigen ska hllas topic s slr 188bets bonus de flesta andra p marknaden. 5% refund p samtliga frlorade vad oavsett insats har fr hela april mnad utkats till att ven glla maj mnad. Dessutom terbetalas 0.5% av din totala insats. Bara s ni vet.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!