• 3
  • 4
2009-07-06, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flexator
Ett lngt och sknt liv i en frort typ rosengrd utan krav och press, bara flumma runt och f pengar utan att gra ngonting http://etc.se/images/2871.jpg

du mste vara en jvla idiot fr att tro att det r beskrivningen av ett perfekt liv .. .shiiiit!
2009-07-06, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrColon
0 - 2 mnader: mamma bestmmer sig fr abort.

huvet p spiken MrColon!!
2009-07-06, 03:30
Medlem
csts avatar
vrigt > Filosofi

/mod
2009-07-06, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av backflasharn
Allts hur skulle erat liv bli om ni fick bestmma? I olika "tidsepoker".

Mitt skulle vara

1-15r > Bo i en villa i en liten by i Sverige med mycket skog och vatten runt om mig med hyffsat mnga jmnriga inom cykelavstnd.

15-18r > Skulle fortfarande bo kvar p mina frldrars grd med i en lite stuga p tomten dr jag kan ta hem tjejer och sitta med kompisarna och ha det sknt.
Jag skulle vilja g p ett praktiskt gymnasium s det inte blir s mycket plugg och f jobb direkt efter gymnasiet inom ntt sorts keri.

18-25r > D har jag flyttat in till en stad i en lagom stor lgenhet och vid 24-25 rsldern hller jag p att starta min egen btfirma. r singel.

25-30r > Skaffar en flickvn och flyttar ihop med henne i en strre lgenhet, frtaget brjar ta sig och en liten grabb r p vg nr jag fyller 30.

30-35r > I och med att vi nu ftt barn s flyttar vi ut p landet igen till en villa, frtaget brjar nu g vldigt bra.

35-45r > Nu har vi tre barn som mr bra och r friska. Vi har skaffat oss en sommarstuga uppe i norrland.

45-50r > Barnen brjar flytta hemmifrn men vi bor kvar, skaffar oss en rolig bil istllet fr en praktisk bil nu nr vi bara r tv.

50-60r > Lgger ner mest tid p fretaget och ppnar flera.

Vid 70r gr vi i pension och flyttar till en villa med strandtomt och avnjuter sommrarna dr slkt och resterande tid bor vi p ntt varmare stlle.

Hur skulle erat drmliv se ut?

Svenssonliv allts, sna r populra hr i Sverige.
2009-07-06, 23:26
Medlem
Andrewgos avatar
En egen dr jag har min feta lyxvilla med ppningsbara panoramafnster i badrummet. Sjutton kta chicks som tycker att jag r det bsta sedan skivat brd och uttrycker det nrhelst jag och min baguette p 24+ s nskar.
Jag ska ha microvgsugn inbyggd i vggen, kylskp i rent guld, fem negerslavar, en tv som tcker en hel vgg dr jag kan se nyheter som "Brad pitt mrdad" "knark ter lagligt" och "Mona Sahlin tog den i tvan, dog av moralbesvr, hsten traumatiserad till dds" och liknande. Jag ska ha en lng, vacker strand som gr runt hela n dr det flyter iland flaskor med l som jag kan ta nr jag blir trstig.

Sedan ska jag vara vrldsmstare i maraton-sex, sex under sprng och prickskytte p fjortisar. Jag ska sitta i mitt hgsta torn och sikta nda in till Malm, p s vis roar jag mig i timtal. Sedan kan jag tillbringa kvllarna med att ligga och skratta manligt i min enorma sng och bolma p en ciggar av storlek vedtr, samtidigt som mina girls leker med en stor kanna olivolja bredvid.

Ingen mer n jag som har ett bra liv planerat?
2009-07-07, 23:03
Medlem
Juntaneinens avatar
En manet som flyter omkring i ett tropiskt hav. Jag skulle vara helt befriad frn medvetande och knnande men skulle ibland lyckas knna en slags positiv kosmiskt vibrerande energi d jag och mitt extremt smrtfyllda nervgift lyckades ta kl p ngon enfaldig mnniskoavkomma.
2009-07-08, 04:32
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DownPoison
1-15r > Bo dr jag bor nu. En snuskig tant (ls: milf) ger mig min frsta sexupplevelse.

15-18r > Knullar 24/7.

18-25r > Vinner 25 miljarder p lotto. Knullar 24/7.

25-30r > Flyttar till villa. Knullar 24/7.

30-35r > Skaffar flickvn, knullar och fr barn.

35-45r > Har en stor familj. Barnen brjar bli stora och gr i skola. Har tv dttrar som inte knullar negrer eller rker. Min son r 16 och frlorar oskulden med sin lrare. Fr MVG. Pappa blir stolt.

45-50r > ldsta barnet flyttar ut och ihop med sin flickvn. Snart blir jag farfar tnker jag. Min kuk r snderknullad, s jag tar frun p motorcykelsemester till Rosengrd och skjuter negrer med luftgevr istllet.

50-60r > Har blivit farfar. Tillbringar grna tid med barnbarnen. Berttar om alla negrer jag spolat ned i toaletten.

70+ r. Dr en ljuvlig dd. P begravningen spelas "knulla lik" med slaskfittorna.

Vet inte om du var ironisk eller inte, men jag tycker faktiskt det dr lter som ett RIKTIGT underbart liv
2009-07-08, 05:57
Medlem
Norpheuss avatar
1-112 r du blir tappad i golvet p skallen och blir galen p ett positivt stt, du skrattar t allt, fr orgasm av allt, blir glad av allt, olycka gr dig lycklig!
2009-07-08, 06:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrColon
0 - 2 mnader: mamma bestmmer sig fr abort.
en till som r trtt p livet
2009-07-08, 08:39
Medlem
Idiadors avatar
Livet r en alltfr verskattad freteelse.
2009-07-08, 11:12
Medlem
adequates avatar
Ett liv fullt av lsta listtrdar.

Trd lst.

/Mod
  • 3