Allts hur skulle erat liv bli om ni fick bestmma? I olika "tidsepoker".
Mitt skulle vara
1-15r > Bo i en villa i en liten by i Sverige med mycket skog och vatten runt om mig med hyffsat mnga jmnriga inom cykelavstnd.
15-18r > Skulle fortfarande bo kvar p mina frldrars grd med i en lite stuga p tomten dr jag kan ta hem tjejer och sitta med kompisarna och ha det sknt.
Jag skulle vilja g p ett praktiskt gymnasium s det inte blir s mycket plugg och f jobb direkt efter gymnasiet inom ntt sorts keri.
18-25r > D har jag flyttat in till en stad i en lagom stor lgenhet och vid 24-25 rsldern hller jag p att starta min egen btfirma. r singel.
25-30r > Skaffar en flickvn och flyttar ihop med henne i en strre lgenhet, frtaget brjar ta sig och en liten grabb r p vg nr jag fyller 30.
30-35r > I och med att vi nu ftt barn s flyttar vi ut p landet igen till en villa, frtaget brjar nu g vldigt bra.
35-45r > Nu har vi tre barn som mr bra och r friska. Vi har skaffat oss en sommarstuga uppe i norrland.
45-50r > Barnen brjar flytta hemmifrn men vi bor kvar, skaffar oss en rolig bil istllet fr en praktisk bil nu nr vi bara r tv.
50-60r > Lgger ner mest tid p fretaget och ppnar flera.
Vid 70r gr vi i pension och flyttar till en villa med strandtomt och avnjuter sommrarna dr slkt och resterande tid bor vi p ntt varmare stlle.
Hur skulle erat drmliv se ut?