0-20 r > vxa upp i en idyllisk frort i usa p 50/60-talet. Ha mnga kompisar, spela baseball o.s.v och leva livet som snubbarna i filmen Porkys.
20-25 r > ta vrvning i marinkren och ka till vietnam, uppleva lite action och ventyr fr att sedan komma hem helt oskadd, utan psykiska och fysiska problem.
25-40 > g med i ngot MC-gng och cruisa runt i hela USA p en soft harley, bara supa o knulla brudar hela dagarna, skaffa massa grymma tatueringar o.s.v. Skaffa massa avkommor bara fr att f det gjort..
40-60 > Blir upptckt i hollywood och spelar in en massa smfilmer men som nd ger rtt bra betalt.
60+ > lever p det man tjnade ihop i hollywood p nn karibisk
1-18 > Vxa upp in rysk stor stad och spela is hockey eller vad ny ryska barn gr.
18-25 > Gra lumpen i den ryska armn s man blir hrd och hrdad infr resten av livet.
25-30 > Bo i Moskva, Jobba fr GRU(ryska militra underrttelsetjnsten). Skaffa en fru och barn ocks.
30-40 > Bli hgste chef fr GRU, och sen inleda min politiska karrir som rysslands premirminister.
40-45 > Bli president ver Ryssland
45-50 > Ta ver landet helt sjlv och bli en ondskefull diktator.
50-55 > Rusta upp den ryska armn och anfalla Ukraina, Kazakhstan, Vitryssland, och dom baltiska lnderna samt Skandinavien.
55-65 > Nu nr jag har gjort Ryssland till en supermakt skulle jag anfalla USA(vid det hr lget skulle jag vara mycket starkare n dom) och skicka halva deras befolkning till fnglger i Sibirien. Och jag skulle vara jvligt grym och sadistisk ocks typ avrtta 10000 pers bara s dr om jag skulle bli p dligt humr ngon dag.
65-81 > Ltit bygga enorma palats och monument i min egen ra ver hela mitt storslagna imperium nda tills min dd.
1 bli adopterad till en afrikansk stam.
2-38 bor i afrikanska stammen och kkar frukt
38-39 hittar en lerhydda
39-89 ter lera frn vggarna men inte frn taket fr dr bor det lite rdmyror
89-91 dr av att jag halkar p ett halmstr och, vilket iofs inte gr s ont men jag skriker s hgt av smrtan att halsen sprngs
1 bli adopterad till en afrikansk stam.
2-38 bor i afrikanska stammen och kkar frukt
38-39 hittar en lerhydda
39-89 ter lera frn vggarna men inte frn taket fr dr bor det lite rdmyror
89-91 dr av att jag halkar p ett halmstr och, vilket iofs inte gr s ont men jag skriker s hgt av smrtan att halsen sprngs
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!