Alltså hur skulle erat liv bli om ni fick bestämma? I olika "tidsepoker".
Mitt skulle vara
1-15år > Bo i en villa i en liten by i Sverige med mycket skog och vatten runt om mig med hyffsat många jämnåriga inom cykelavstånd.
15-18år > Skulle fortfarande bo kvar på mina föräldrars gård med i en lite stuga på tomten där jag kan ta hem tjejer och sitta med kompisarna och ha det skönt.
Jag skulle vilja gå på ett praktiskt gymnasium så det inte blir så mycket plugg och få jobb direkt efter gymnasiet inom nått sorts åkeri.
18-25år > Då har jag flyttat in till en stad i en lagom stor lägenhet och vid 24-25 årsåldern håller jag på att starta min egen båtfirma. Är singel.
25-30år > Skaffar en flickvän och flyttar ihop med henne i en större lägenhet, förtaget börjar ta sig och en liten grabb är på väg när jag fyller 30.
30-35år > I och med att vi nu fått barn så flyttar vi ut på landet igen till en villa, förtaget börjar nu gå väldigt bra.
35-45år > Nu har vi tre barn som mår bra och är friska. Vi har skaffat oss en sommarstuga uppe i norrland.
45-50år > Barnen börjar flytta hemmifrån men vi bor kvar, skaffar oss en rolig bil istället för en praktisk bil nu när vi bara är två.
50-60år > Lägger ner mest tid på företaget och öppnar flera.
Vid 70år går vi i pension och flyttar till en villa med strandtomt och avnjuter sommrarna där släkt och resterande tid bor vi på nått varmare ställe.
Hur skulle erat drömliv se ut?