• 3
  • 4
2009-07-06, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flexator
Ett långt och skönt liv i en förort typ rosengård utan krav och press, bara flumma runt och få pengar utan att göra någonting http://etc.se/images/2871.jpg

du måste vara en jävla idiot för att tro att det är beskrivningen av ett perfekt liv .. .shiiiit!
2009-07-06, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrColon
0 - 2 månader: mamma bestämmer sig för abort.

huvet på spiken MrColon!!
2009-07-06, 03:30
Medlem
csts avatar
Övrigt > Filosofi

/mod
2009-07-06, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av backflasharn
Alltså hur skulle erat liv bli om ni fick bestämma? I olika "tidsepoker".

Mitt skulle vara

1-15år > Bo i en villa i en liten by i Sverige med mycket skog och vatten runt om mig med hyffsat många jämnåriga inom cykelavstånd.

15-18år > Skulle fortfarande bo kvar på mina föräldrars gård med i en lite stuga på tomten där jag kan ta hem tjejer och sitta med kompisarna och ha det skönt.
Jag skulle vilja gå på ett praktiskt gymnasium så det inte blir så mycket plugg och få jobb direkt efter gymnasiet inom nått sorts åkeri.

18-25år > Då har jag flyttat in till en stad i en lagom stor lägenhet och vid 24-25 årsåldern håller jag på att starta min egen båtfirma. Är singel.

25-30år > Skaffar en flickvän och flyttar ihop med henne i en större lägenhet, förtaget börjar ta sig och en liten grabb är på väg när jag fyller 30.

30-35år > I och med att vi nu fått barn så flyttar vi ut på landet igen till en villa, förtaget börjar nu gå väldigt bra.

35-45år > Nu har vi tre barn som mår bra och är friska. Vi har skaffat oss en sommarstuga uppe i norrland.

45-50år > Barnen börjar flytta hemmifrån men vi bor kvar, skaffar oss en rolig bil istället för en praktisk bil nu när vi bara är två.

50-60år > Lägger ner mest tid på företaget och öppnar flera.

Vid 70år går vi i pension och flyttar till en villa med strandtomt och avnjuter sommrarna där släkt och resterande tid bor vi på nått varmare ställe.

Hur skulle erat drömliv se ut?

Svenssonliv alltså, såna är populära här i Sverige.
2009-07-06, 23:26
Medlem
Andrewgos avatar
En egen ö där jag har min feta lyxvilla med öppningsbara panoramafönster i badrummet. Sjutton kåta chicks som tycker att jag är det bästa sedan skivat bröd och uttrycker det närhelst jag och min baguette på 24+ så önskar.
Jag ska ha microvågsugn inbyggd i väggen, kylskåp i rent guld, fem negerslavar, en tv som täcker en hel vägg där jag kan se nyheter som "Brad pitt mördad" "knark åter lagligt" och "Mona Sahlin tog den i tvåan, dog av moralbesvär, hästen traumatiserad till döds" och liknande. Jag ska ha en lång, vacker strand som går runt hela ön där det flyter iland flaskor med öl som jag kan ta när jag blir törstig.

Sedan ska jag vara världsmästare i maraton-sex, sex under språng och prickskytte på fjortisar. Jag ska sitta i mitt högsta torn och sikta ända in till Malmö, på så vis roar jag mig i timtal. Sedan kan jag tillbringa kvällarna med att ligga och skratta manligt i min enorma säng och bolma på en ciggar av storlek vedträ, samtidigt som mina girls leker med en stor kanna olivolja bredvid.

Ingen mer än jag som har ett bra liv planerat?
2009-07-07, 23:03
Medlem
Juntaneinens avatar
En manet som flyter omkring i ett tropiskt hav. Jag skulle vara helt befriad från medvetande och kännande men skulle ibland lyckas känna en slags positiv kosmiskt vibrerande energi då jag och mitt extremt smärtfyllda nervgift lyckades ta kål på någon enfaldig människoavkomma.
2009-07-08, 04:32
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DownPoison
1-15år > Bo där jag bor nu. En snuskig tant (läs: milf) ger mig min första sexupplevelse.

15-18år > Knullar 24/7.

18-25år > Vinner 25 miljarder på lotto. Knullar 24/7.

25-30år > Flyttar till villa. Knullar 24/7.

30-35år > Skaffar flickvän, knullar och får barn.

35-45år > Har en stor familj. Barnen börjar bli stora och går i skola. Har två döttrar som inte knullar negrer eller röker. Min son är 16 och förlorar oskulden med sin lärare. Får MVG. Pappa blir stolt.

45-50år > Äldsta barnet flyttar ut och ihop med sin flickvän. Snart blir jag farfar tänker jag. Min kuk är sönderknullad, så jag tar frun på motorcykelsemester till Rosengård och skjuter negrer med luftgevär istället.

50-60år > Har blivit farfar. Tillbringar gärna tid med barnbarnen. Berättar om alla negrer jag spolat ned i toaletten.

70+ år. Dör en ljuvlig död. På begravningen spelas "knulla lik" med slaskfittorna.

Vet inte om du var ironisk eller inte, men jag tycker faktiskt det där låter som ett RIKTIGT underbart liv
2009-07-08, 05:57
Medlem
Norpheuss avatar
1-112 år du blir tappad i golvet på skallen och blir galen på ett positivt sätt, du skrattar åt allt, får orgasm av allt, blir glad av allt, olycka gör dig lycklig!
2009-07-08, 06:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrColon
0 - 2 månader: mamma bestämmer sig för abort.
en till som är trött på livet
2009-07-08, 08:39
Medlem
Idiadors avatar
Livet är en alltför överskattad företeelse.
2009-07-08, 11:12
Medlem
adequates avatar
Ett liv fullt av låsta listtrådar.

Tråd låst.

/Mod
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto