2010-08-15, 19:08
Medlem
TrenchcoatPandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gerej
Jag har sett samtliga avsnitt av följande serier:

Sopranos
Band of Brothers
Sons of Anarchy
Dexter
Weeds
Friends
Seinfeld
Entourage
Californication
Scrubs
How I Met Your Mother
Two and a Half Men
Lost (tyvärr)
Rules Of Engagement
The Office
Hung
Modern Family

Kanske missade någon serie, men nu måste jag dra i gång nåt nytt. Är det The Wire som gäller? Kommer jag gilla den? Pacific? Eller har jag missat någon annan dräpar-serie?
Buffy the Vampire Slayer, lyssna inte när folk säger att den är för tjejer. Asbra serie!

The Norm Show/Norm, sitcom från 90-talet. Grymt rolig, inte samma sorts humor som du hittar i andra program.

The Shield, bara så jävla bra.
Citera
2010-08-15, 19:22
Medlem
Enfattigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrenchcoatPanda

The Norm Show/Norm, sitcom från 90-talet. Grymt rolig, inte samma sorts humor som du hittar i andra program.

Norm Han är så sjukt rolig i allt han är med i.
Om det är någon serie som är liknande Norn Show så får det bli Drew Carey Show
Citera
2010-08-16, 03:30
Medlem
9Hv2s avatar
Jag söker en tv-serie som är lika bra som prison breaks första säsong (spänningen/suget efter nya avsnitt)
Citera
2010-08-16, 12:48
Medlem
Axells avatar
Jag har inte sett någon bra militärserie på ett tag nu och börjar bli sugen på att se igenom någon. Någon som har ett bra tips?

Jag har sett Band of Brothers, Generation Kill och The Pacific. Jag räknar inte med att hitta någon serie i liknande klass som dessa för det är fan svårt men något hyfsat bra vore gött iallafall. Som sagt är det någon som har något bra tips?

I värsta fall får jag dra igenom Band of Brothers igen men det är inte fy skam det heller.
Citera
2010-08-16, 21:32
Medlem
Är på jakt efter program/ serier om reptiler, ormar å sånna djur. Har sett allt med Austin Stevens, riktigt bra grejjor. Just ormar är jag lite extra intresserad utav, minns att jag nån gång såg ett program på tv där de hade monterat en liten kamera på huvudet på nån orm.

Fick typ följa med när den jagade osv

Har ni nått att rekommendera?
Citera
2010-08-16, 22:32
Medlem
845s avatar
Dokumentärserien "Antikens försvunna städer" var riktigt häftigt att se!
Tyvärr var det ju endast 2 avsnitt, och nu har jag blivit väldigt intresserad av att se mer av antiken!
Finns det liknande dokumentärer/serier om antiken som är uppbyggda på samma sätt?
Eller helt enkelt något som du skulle kunna rekommendera mig att se?

Tack på förhand!
Citera
2010-08-16, 23:46
Medlem
raspberriess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snytbengt
Är på jakt efter program/ serier om reptiler, ormar å sånna djur. Har sett allt med Austin Stevens, riktigt bra grejjor. Just ormar är jag lite extra intresserad utav, minns att jag nån gång såg ett program på tv där de hade monterat en liten kamera på huvudet på nån orm.

Fick typ följa med när den jagade osv

Har ni nått att rekommendera?

Life in Cold Blood, en serie på 5 delar med David Attenborough. Den handlar om reptiler och amfibier och är fantastisk (som allt annat David Attenborough medverkar i), speciellt ep 4 tror jag handlar mest om ormar. Och BBCs "Life", avsnitt 2 "Reptiles and Amphibians".
Citera
2010-08-16, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axell
Jag har inte sett någon bra militärserie på ett tag nu och börjar bli sugen på att se igenom någon. Någon som har ett bra tips?

Jag har sett Band of Brothers, Generation Kill och The Pacific. Jag räknar inte med att hitta någon serie i liknande klass som dessa för det är fan svårt men något hyfsat bra vore gött iallafall. Som sagt är det någon som har något bra tips?

I värsta fall får jag dra igenom Band of Brothers igen men det är inte fy skam det heller.

The Unit!

http://www.imdb.com/title/tt0460690/
Citera
2010-08-17, 21:23
Medlem
Schmohawks avatar
Citat:

Sopranos
Band of Brothers
Sons of Anarchy
Dexter
Weeds
Friends
Seinfeld
Entourage
Californication
Scrubs
How I Met Your Mother
Two and a Half Men
Lost (tyvärr)
Rules Of Engagement
The Office
Hung
Modern Family

Kanske missade någon serie, men nu måste jag dra i gång nåt nytt. Är det The Wire som gäller? Kommer jag gilla den? Pacific? Eller har jag missat någon annan dräpar-serie?

Curb your enthusiasm!!!
Citera
2010-08-18, 16:10
Medlem
Citat:

Sopranos
Band of Brothers
Sons of Anarchy
Dexter
Weeds
Friends
Seinfeld
Entourage
Californication
Scrubs
How I Met Your Mother
Two and a Half Men
Lost (tyvärr)
Rules Of Engagement
The Office
Hung
Modern Family

Arrested Development. Du kommer inte att ångra dig!
Citera
2010-08-19, 13:56
Medlem
krigarmorfars avatar
30 Rock
90210
Band of brothers
Blue Mountain State
Burn notice
Californication
Chuck
CSI Miami
Dirty sexy money
Dollhouse
Entourage
Friends
Gossip girl
Grey's Anatomy
Heroes
House
How I met your mother
Kyle XY
Las Vegas
Lost
Mad men
My name is Earl
O.C
One tree hill
Pacific
Party Down
Scrubs
Seinfeld
Shark
Sopranos
That 70 show
The Big Bang Theory
The Tudors
The war at home
True blood
Two and a half men
Veronica mars
What about Brian

Har fått slut på idéer på vad man kan titta på, öppen för det mesta dock inte Prison break och inget tecknat
Citera
2010-08-19, 14:25
Medlem
Är totalt okunnig inom tv-serie genren. Jag söker efter någon serie som handlar om karriär och pengar. Gärna att det utspelar sig i New York eller någon annan amerikansk storstad. Hoppas det finns något liknande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in