2015-03-15, 23:06
Medlem
Pickmylussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafiosos
Vilken serie bör jag titta om igen?

- Suits, la av vid säsong 3.
- Community, la av vid säsong 5 tror jag.
- Parks and recreation, la av vid säsong 5 tror jag.
- Arrested development, slutet av säsong 3.

Eller rekommenderar ni något annat?

Funderar på.

- Weeds
- Sons of Anarchy
- Mad Men
- Boardwalk Empire, sett 6 avsnitt. Men mest slökollat, inte kommit in i serien.
Weeds är ju grymt som fan. Hur långt hann du? Kan dock tycka de blev lite segt då hon stack till mexico lr vafan de nu var.

jaha du hade inte börjat på weeds tycker dock du borde se den helt klart.
Boardwalk empire var också bra men orkade bara första säsongen.
Citera
2015-03-16, 09:01
Medlem
Snoovits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafiosos
Vilken serie bör jag titta om igen?

- Suits, la av vid säsong 3.
- Community, la av vid säsong 5 tror jag.
- Parks and recreation, la av vid säsong 5 tror jag.
- Arrested development, slutet av säsong 3.

Eller rekommenderar ni något annat?

Funderar på.

- Weeds
- Sons of Anarchy
- Mad Men
- Boardwalk Empire, sett 6 avsnitt. Men mest slökollat, inte kommit in i serien.

Jag har inte sett något av det ovanstående men håller just nu på att plöja igenom Orange is the new black, helt klart sevärd.

http://www.imdb.com/title/tt2372162/
Citera
2015-03-16, 21:32
Medlem
Vill ha tips på en serie som är beroendeframkallande. Spelar inte så mycket roll vad det är för genre, bara inte ren komedi med självständiga episoder. Har fastnat för b.la. Revenge och The Vampire Diaries sedan tidigare, så ni vet vilken typ jag gillar. Jag är tjej och vill gärna ha någon snygg kille i den som man kan kolla in också hehehe. Som sagt, vill ha en som man bara vill se nästa och nästa avsnitt, som har en intressant/spännande handling och roliga karaktärer.
Citera
2015-03-16, 21:35
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matrgt
Vill ha tips på en serie som är beroendeframkallande. Spelar inte så mycket roll vad det är för genre, bara inte ren komedi med självständiga episoder. Har fastnat för b.la. Revenge och The Vampire Diaries sedan tidigare, så ni vet vilken typ jag gillar. Jag är tjej och vill gärna ha någon snygg kille i den som man kan kolla in också hehehe. Som sagt, vill ha en som man bara vill se nästa och nästa avsnitt, som har en intressant/spännande handling och roliga karaktärer.

Rekommenderade "The Affair" åt ett par tjejkompisar häromveckan, mycket uppskattat.
Citera
2015-03-16, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Rekommenderade "The Affair" åt ett par tjejkompisar häromveckan, mycket uppskattat.
Ska kolla in, tack
Citera
2015-03-17, 01:10
Medlem
Citat:
Supernatural? Första säsongerna är bra, sen spårar den..som allt annat
Citera
2015-03-17, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallonsmurf
Supernatural? Första säsongerna är bra, sen spårar den..som allt annat
Sett de första avsnitten, fastnade inte. Tycker inte om serier med avsnitt som är självständiga, föredrar sådana när något sträcker sig genom flera avsnitt. Vet dock inte om det blir så längre fram... Värt att börja kolla igen?
Citera
2015-03-17, 13:43
Medlem
Citat:
Sett de första avsnitten, fastnade inte. Tycker inte om serier med avsnitt som är självständiga, föredrar sådana när något sträcker sig genom flera avsnitt. Vet dock inte om det blir så längre fram... Värt att börja kolla igen?
Den får mer och mer handling hela tiden, så tycker du att avsnitten var bra så tycker jag du kan ge den en till chans.
Annars kan jag rekommendera Pretty Little Liars som jag blivit tvungen att kolla på ett par gånger, tjejerna verkar gilla den.
Citera
2015-03-17, 18:54
Medlem
Snoovits avatar
Citat:

Med risk för att låta som en upprepande papegoja så fortsätter jag trada på om 24 alla säsonger, beroendeframkallande, spännande och jag tycker Kiefer Sutherland är ögongodis
http://www.imdb.com/title/tt0285331/

Även Grimm, där karaktären som spelar Nick är en goding. http://www.imdb.com/title/tt1830617/

Till sist Lost, finns några snyggingar, spännande! http://www.imdb.com/title/tt0411008/?ref_=ttfc_fc_tt
Citera
2015-03-18, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallonsmurf
Den får mer och mer handling hela tiden, så tycker du att avsnitten var bra så tycker jag du kan ge den en till chans.
Annars kan jag rekommendera Pretty Little Liars som jag blivit tvungen att kolla på ett par gånger, tjejerna verkar gilla den.
Ser redan på den. Tyckte om de första säsongerna, tycker de drygar ut den allt mer och mer nu... Men måste ju fortsätta kolla tills man får veta vem A är

Men just den sorts serie gillar jag, så vet du fler som är lik den får du gärna tipsa om ännu fler!
Citat:
Ursprungligen postat av Snoovit
Även Grimm, där karaktären som spelar Nick är en goding. http://www.imdb.com/title/tt1830617/

Den verkar intressant, men HUR läskig är den?
Citera
2015-03-21, 20:30
Medlem
Split-eds avatar
Jag har sett Sons of anarchy, gillade den serien.

Nu har jag nyss sett True Detective, ääääälskade det! Vart fan arg när jag såg sista avsnittet, ville inte att det skulle vara slut.

Kan någon tipsa om något liknande? Ska börja kolla in de här serierna många pratar om, Suits, Boardwalk Empire, är det något av det som är bra? Ge mig gärna tips.
Citera
2015-03-21, 20:41
Medlem
insectqueens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Split-ed
Jag har sett Sons of anarchy, gillade den serien.

Nu har jag nyss sett True Detective, ääääälskade det! Vart fan arg när jag såg sista avsnittet, ville inte att det skulle vara slut.

Kan någon tipsa om något liknande? Ska börja kolla in de här serierna många pratar om, Suits, Boardwalk Empire, är det något av det som är bra? Ge mig gärna tips.

Mini serien Top of the Lake är sevärd, snygg och välspelad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in