Missade att skriva med The Mentalist. Har redan sett första säsongen men jag fastnade inte riktigt, samma sak varje avsnitt!
Testa White Collar om du inte sett den, har likheter med flera av dina serier och även The Mentalist, men även ett större driv och kommer framåt snabbare. =P
Tackar för tipset men sånna där serier när man får följa en amerikansk familj i deras vardagsrum (Married with children, According to Jim, etc) har jag aldrig vart så mycket för.
Slänger in min lista igen ser om någon har något nytt tips.
Sitcoms
- How i met your mother (8/10)
- Scrubs (8/10)
- Big bang theory (8/10)
- New girl (7/10)
- Californication (7/10)
- Two and a half men (7/10)
- Cougar town (6/10)
Drama/Action
- Game of thrones (10/10)
- The walking dead (8/10)
- Lilyhammer (7/10)
- Breaking bad (7/10)
- House of cards (7/10)
- Orange is the new black (7/10)
- Suits (7/10)
- Vikings (6/10)
- Sons of Anarchy (6/10)
- Gossip girl (6/10)
- Arrow (5/10)
Till er som gillar komedier i stil med How i met your mother, Scrubs och liknande kan jag rekommendera New Girl som är lite mindre känd. Det låter lite som en tjejserie på namnet men det tycker jag definitivt inte att den är!
Senast redigerad av tobbe_x90 2014-05-29 kl. 14:33.
Jag är mer för serier än filmer och jag har kommit till den punkt då det känns som jag tittat på de flesta som är värda att se.
Så jag tänkte ta hjälp från er här på FB och se om någon kunde matcha de serierna jag gillar mot en ny som jag bör börja titta på.
Serier jag gillar i ordning:
Game of Thrones
Breaking Bad
The Office
Suits
Prison break
Lost
Weeds
Scrubs
Family guy
True Detective
Entourage
Serier jag inte gillar (inte i rang) som jag gett ett försök
Orange is the new black
Walking dead
Simpsons
How I met your mother
Californication
Jag är mer för serier än filmer och jag har kommit till den punkt då det känns som jag tittat på de flesta som är värda att se.
Så jag tänkte ta hjälp från er här på FB och se om någon kunde matcha de serierna jag gillar mot en ny som jag bör börja titta på.
Serier jag gillar i ordning:
Game of Thrones
Breaking Bad
The Office
Suits
Prison break
Lost
Weeds
Scrubs
Family guy
True Detective
Entourage
Serier jag inte gillar (inte i rang) som jag gett ett försök
Orange is the new black
Walking dead
Simpsons
How I met your mother
Californication
Kom med tips!
O.C, In treatment, House, Kingdom, Sherlock, Shameless, Merlin, That 70s show, South park, American dad, Mad man, Ugly betty
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!