Vill ha en ny serie att titta på då jag kollat ikapp alla jag följer.
Serier jag kollat på och omdöme om dem.
How i met your mother (8.5/10)
The big bang theory (8.5/10)
Suits (9/10)
Chuck (6/10) (Om man bortser hur enligt mig dåligt serien slutar så får den (9.5/10))
Scrubs (7/10) Sista säsongen får (4/10)
OBS: Snälla kom inte med massa mainstream serier som The walking dead eller Sons of anarchy för de känner jag redan till.
Alla serier du sett bör ju anses som "mainstream", vilket gör det svårt att veta vad du anser hör dit... Mitt tips som verkar passa in bra är i alla fall White Collar, där huvudpersonen spelas av Matt Bomer som även är med i Chuck. Blandar komedi med riktig serie, men som sagt bör nog anses välkänd idag.
Alla serier du sett bör ju anses som "mainstream", vilket gör det svårt att veta vad du anser hör dit... Mitt tips som verkar passa in bra är i alla fall White Collar, där huvudpersonen spelas av Matt Bomer som även är med i Chuck. Blandar komedi med riktig serie, men som sagt bör nog anses välkänd idag.
Mainstream va nog fel ord Ska kolla på White Collar nu den verkar riktigt bra
Mainstream va nog fel ord Ska kolla på White Collar nu den verkar riktigt bra
Jo, jag uppskattar den, givetvis har den lite tillfälliga svackor, främst nu när man ser i efterhand, men serier som håller i fem säsonger måste anses bra. =) Framför allt går den snabbt att komma in i och man slipper massa onödigt "introduktionsinformerande" i flera avsnitt, utan referensramen presenteras väldigt snyggt redan i pilotavsnittet.
Grimm, Once upon a time, Smallville, Misfits, True blood, Vampire diaries, Arrow.
Där har du en hel del serier med demoner, vampyrer, häxor och allmänt superpower.
Hmm, har sett de tre sistnämnda och ingen av de är väl som SN. Visst de har övernaturliga saker i sig men det är den enda kopplingen. Söker någon serie som är lite mer lik än så. Att det tex är några mänskliga personer som slåss mot demoner och liknande.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!