Citat:
Ursprungligen postat av gsdgsdgsdg
Jag ska ge den en chans, får hoppas att den är så bra som du säger. Vad gäller komedin så hoppas jag att det är en avslappnande sådan, det är ibland skönt med omväxling från den ständiga dramatiken som trappas upp. The Wire var en sådan, den var dramatiskt men samtidigt avslappnande skön.
Vad tycker du om Sherlock?
http://www.imdb.com/title/tt1475582/?ref_=sr_1
Ganska högt betyg på IMDB, jag har funderat på att följa den ett bra tag men valt andra serier istället.
Jag vet att det är en filmserie, men jag gillade Johan Falk filmerna även fast dem var lite B. Kanske håller dem högre klass?
Jag har inte sett så mycket av The Wire, får kolla upp den, låter ju lovande. =)
Sherlock är bra, dock enligt mig mer komedi än något annat, men den var absolut sevärd! Inte sett hela, men får nog återta den.
Vi borde ha filmkväll tillsammans låter det nästan som. =P Jag uppskattar Johan Falk-filmerna mycket, dock vet jag inte om jag skulle beskriva dem som så B, inte om du jämför med Beck, Wallander och dylika, för att inte tala om typ Irene Huss som i sådana fall (och alltid) får räknas som Ö-film då... Självfallet finns en begränsad budget, men det är något vi i Sverige helt enkelt får acceptera...
Du får återkomma när du sett något av White Collar så vi får höra vad du tyckte! =)