Citat:
Ursprungligen postat av gsdgsdgsdg
Intressant, jag har inte följt den serien. Vad tycker du om serien? Finns det en flashback tråd om den. Som en gammal deckarfantast så är det min melodi av filmer. Men det känns som jag börjar tröttna lite på dem, men jag vet inte vad annars jag kan gilla. Det som gör mig lite skeptisk till White collar är att det är en komedi serie enligt IMDB, sånt tröttnar man på i längden.
Det är min absoluta favoritserie, genom tiderna tror jag faktiskt... Komedi är inslag, det är absolut inte handlingen, utan de löser "white collar"-brott (typ ekonomiska brott) men mer handgripligen och alla bidrar med sin del. Läser man om den så låter det så otroligt töntigt "mästerkriminell" hjälper "FBI-agent", hmm, nej. Men ge den en chans, den är riktigt bra! Det är extrema karaktärer, men de utvecklas och det hela blir väldigt dynamiskt och snyggt ihopvävt.
Serien är genomarbetad och "snygg" någon har tänkt innan de skapade denna. Sedan att Matt Bomer har huvudrollen gör inte serien sämre, han är som klippt och skuren för denna roll! Sedan att du redan har fyra färdiga säsonger att kolla på gör det inte sämre. =)