2012-11-13, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alatzar
Har någon tips på bra skräckserie? Har egentligen bara koll på American Horror Story, så något i stil med den kanske

Millenium(http://en.wikipedia.org/wiki/Millennium_(TV_series)) inte att förväxlas med filmerna, sedan finns även Kingdom Hospital.
Citera
2012-11-13, 19:37
Medlem
booreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alatzar
Har någon tips på bra skräckserie? Har egentligen bara koll på American Horror Story, så något i stil med den kanske

American Gothic
Citera
2012-11-13, 21:07
Bannlyst
Har någon tips på serier som liknar Gossip Girl, One tree hill, Pretty little liars osv? Tjejserier med andra ord!
Citera
2012-11-14, 15:29
Medlem
Har ni tråkigt så gilla gärna https://www.facebook.com/Film.tv.tipset på facebook
Citera
2012-11-14, 16:58
Medlem
Tjatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popnerd
Har någon tips på serier som liknar Gossip Girl, One tree hill, Pretty little liars osv? Tjejserier med andra ord!
Girls (HBO så garanterat bra), Hellcats eller New Girl.
Citera
2012-11-14, 22:12
Medlem
adequates avatar
Vad finns det för sitcoms av kvalitet liknande Arrested Development eller Seinfeld?
Citera
2012-11-15, 01:10
Medlem
Tjatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adequate
Vad finns det för sitcoms av kvalitet liknande Arrested Development eller Seinfeld?
Curb Your Enthusiasm
Citera
2012-11-15, 03:17
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adequate

Det finns tyvärr inte. Du listade precis två av tidernas tre bästa tv-serier (bara Twin Peaks saknas). Men andra roliga serier anser jag vara Curb your Enthusiasm (som nämndes), The Office (UK & US), Flight of the Conchords, King of the Hill, The Ricky Gervais Show, The Inbetweeners (UK), It's Always Sunny in Philadelphia, Frasier, Parks and Recreation, Eastbound and Down, Spin City..

Sedan har vi serien som påminner en hel del om Arrested Development i sin humor samt är årets bästa komedi--Veep. Tyvärr finns bara åtta avsnitt ute men det är väl värt att se dom. Tony Hale är precis lika bra i Veep som han är i AD.
Citera
2012-11-15, 13:04
Medlem
adequates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjatter
Curb Your Enthusiasm
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Det finns tyvärr inte. Du listade precis två av tidernas tre bästa tv-serier (bara Twin Peaks saknas). Men andra roliga serier anser jag vara Curb your Enthusiasm (som nämndes), The Office (UK & US), Flight of the Conchords, King of the Hill, The Ricky Gervais Show, The Inbetweeners (UK), It's Always Sunny in Philadelphia, Frasier, Parks and Recreation, Eastbound and Down, Spin City..

Sedan har vi serien som påminner en hel del om Arrested Development i sin humor samt är årets bästa komedi--Veep. Tyvärr finns bara åtta avsnitt ute men det är väl värt att se dom. Tony Hale är precis lika bra i Veep som han är i AD.
Tack för tipsen. En del av de där har jag sett, men resten ska jag kolla upp.
Citera
2012-11-15, 15:26
Medlem
Söker en serie som är lik "Secret Diary of a Callgirl"! Någon som har tips?
Citera
2012-11-17, 00:56
Medlem
Söker en serie som är lik The Walking Dead eller Lost. Alltså hela överlevnadssituationen.
Citera
2012-11-17, 17:56
Medlem
Är det bara jag som kan bli läskigt indragen i en bra serie för att sedan bli lite tom inombords när serien tar slut, nästan som man förlorat något?

Farligt att gilla något för mycket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in