2012-01-01, 22:55
Medlem
iPatjos avatar
Har sett en massa folk säga att Parks & Recreation är guld, har kollat första säsongen och tycker den känns som en dålig version av The Office US.
Citera
2012-01-01, 23:35
Medlem
lina84s avatar
Revenge är med grymt bra, den börjar snart på Tv3.
Citera
2012-01-02, 02:04
Medlem
Dharmas avatar
Populärvetenskap & Roliga Experiment

Vad finns det för TV program med inslag av populärvetenskap och Roliga Experiment?

Utländska eller svenska.

Jag fick tanken på att fråga när jag har sett Patrik från boston tea party med främst inslaget "veckans macka". Då tänkte jag att det måste väl finnas något annat program som testar olika saker samt ger lite roliga tips på enkla experiment som TV tittaren kan utföra i hemmet?
Citera
2012-01-02, 04:45
Medlem
Benshies avatar
Tänker som många andra rekommendera Suits.
Bra serie som inte är.. Vad ska man säga, allt för "overklig". Det är inte CSI för att säga det så.

Om man såg Dirty sexy money(?) så vill man kolla på den här.
Citera
2012-01-02, 06:42
Medlem
BigFatCones avatar
Då bör du kolla in Brainiac med John Hammond från Top Gear. Lite som en barnsligare och mer hands on-version av Mythbusters. Jag tycker att det är rysligt underhållande.
Citera
2012-01-02, 12:17
Medlem
Dharmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Då bör du kolla in Brainiac med John Hammond från Top Gear. Lite som en barnsligare och mer hands on-version av Mythbusters. Jag tycker att det är rysligt underhållande.

Jag såg hans "journey to the center of the earth" eller vad den hette och den var ju intressant. Inte så mycket i just det här temat men man kunde ändå se att han verkar vara kunnig :-)

Jag började kolla på mythbusters men tyckte efter ett tag att det var samma sak igen och igen.
Sedan började jag tröttna på programledarna, Kari undantaget
Citera
2012-01-02, 13:12
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dharma
Jag såg hans "journey to the center of the earth" eller vad den hette och den var ju intressant. Inte så mycket i just det här temat men man kunde ändå se att han verkar vara kunnig :-)

Jag började kolla på mythbusters men tyckte efter ett tag att det var samma sak igen och igen.
Sedan började jag tröttna på programledarna, Kari undantaget

Mythbuster får helt klart till det ibland, du bör nog kolla på till exempel Wikipedia vad dom olika avsnitten handlar om och se om det är nåt spännande.

Men vad fan, han heter ju Richard och inte John.
Framför allt så är han alltid intresserad och entusiastisk.
Citera
2012-01-03, 01:31
Medlem
Dharmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Mythbuster får helt klart till det ibland, du bör nog kolla på till exempel Wikipedia vad dom olika avsnitten handlar om och se om det är nåt spännande.

Men vad fan, han heter ju Richard och inte John.
Framför allt så är han alltid intresserad och entusiastisk.

Det är rätt, John Hammond är Jurassic Park men jag förstod vem du menade

Det är precis så jag gör när jag sållar bland mythbusters
Citera
2012-01-03, 05:06
Medlem
Constaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mophr
Söker en anime som liknar Naruto, dvs seriös stämning och grymma fightscener! Börjar få abstinens då man just nu bara kan se på jävla fillers!

Finns Bleach och One Piece ^^
Citera
2012-01-03, 05:27
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Vad finns det för TV program med inslag av populärvetenskap och Roliga Experiment?

Utländska eller svenska.

Jag fick tanken på att fråga när jag har sett Patrik från boston tea party med främst inslaget "veckans macka". Då tänkte jag att det måste väl finnas något annat program som testar olika saker samt ger lite roliga tips på enkla experiment som TV tittaren kan utföra i hemmet?

Hjärnstorm testar typ människan. Jävligt intressant på sitt sätt:

http://tinyurl.com/7374aj6
Citera
2012-01-03, 11:58
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:

Utländska eller svenska.

Hjärnkontoret
Citera
2012-01-03, 17:02
Medlem
Någon som kan rekommendera serier som liknar Seinfeld, det går bara inte knäcka den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in