Finns det inga serier som man verkligen fastnar för? Som Prison Break och Lost. Vill ha en serie som har allt, som är spännande att följa och lätt att tycka om. Finns det ens?
Har sett:
Breaking Bad
Sons of Anarchy
The Walking Dead
Entourage
Game of thrones
Tycker personligen att Breaking bad, SoA och The Walking dead är fantastiskt bra men ett helvete när man kollat allt och väntar på att det ska komma ut nytt. Därför söker jag en serie som liknar någon utav dessa 3. Det får gärna vara drogrelaterade saker eller brott av något slag.. Huvudsaken är att man ska fastna för serien.
Har sett:
Breaking Bad
Sons of Anarchy
The Walking Dead
Entourage
Game of thrones
Tycker personligen att Breaking bad, SoA och The Walking dead är fantastiskt bra men ett helvete när man kollat allt och väntar på att det ska komma ut nytt. Därför söker jag en serie som liknar någon utav dessa 3. Det får gärna vara drogrelaterade saker eller brott av något slag.. Huvudsaken är att man ska fastna för serien.
Har precis sett igenom alla "It's Always Sunny in Philadelphia" avsnitt (Kan vara den bästa serien någonsin). Någon som kan rekommendera mig en liknande serie?
Har du sett Arrested Development? Filmad på ungefär samma sätt och även otroligt bra humor. Bättre serie än It's Always Sunny, som jag dock också älskar.
Har precis sett igenom alla "It's Always Sunny in Philadelphia" avsnitt (Kan vara den bästa serien någonsin). Någon som kan rekommendera mig en liknande serie?
Har sett:
Breaking Bad
Sons of Anarchy
The Walking Dead
Entourage
Game of thrones
Tack på förhand.
Dexter! Alla gånger dexter... I samma klass som breaking bad. Superbra säsong 1 och är en av få serier där säsongerna nästan blir bättre och bättre...du kommer inte bli besviken!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!