Finns det inga serier som man verkligen fastnar för? Som Prison Break och Lost. Vill ha en serie som har allt, som är spännande att följa och lätt att tycka om. Finns det ens?
Det får du verkligen göra. Jag är precis färdig med att ha sett alla avsnitt utan paus. Satan vilken bra serie. Tillsammans med PrisonBreak är detta fan det bästa jag sett.
Nu har jag inte mycket att jämföra med, men jag söker något som liknar Skins UK. Gärna brittiskt, det får hemskt gärna vara lite humor till och från, men det viktigaste för mig är att man lider med karaktärerna och deras kärleksproblem.
Nu har jag inte mycket att jämföra med, men jag söker något som liknar Skins UK. Gärna brittiskt, det får hemskt gärna vara lite humor till och från, men det viktigaste för mig är att man lider med karaktärerna och deras kärleksproblem.
Har precis sett igenom alla "It's Always Sunny in Philadelphia" avsnitt (Kan vara den bästa serien någonsin). Någon som kan rekommendera mig en liknande serie?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!