Serier Jag gillat hittills:
Deadwood
Game of Thrones
Spartacus
The Walking Dead
The Pacific
Band Of Brothers
Generation Kill
John Adams
Camelot
Heroes
Pillars of the Earth
Merlin
HIMYM
Tyckte personligen att Deadwood var skit grym, synd bara att den inte har nått slut, vilket jag fick reda på efter ca 36 timmar tittande :/
Och Nej, Inte legend of the seeker - verkar vara så SAAATANNNS dååålig!
Kom gärna med tips på andra bra/liknande serier?
Senast redigerad av tobbahla 2011-09-08 kl. 20:21.
Dvs. Brittiska ungdomar om härjar runt, super, festar, samt diverse dramatiska och komiska inslag.
Måste vara britiskt...amerikanskt kan accepteras om det rör sig kring 90-tal och bakåt.
Dvs. Brittiska ungdomar om härjar runt, super, festar, samt diverse dramatiska och komiska inslag.
Måste vara britiskt...amerikanskt kan accepteras om det rör sig kring 90-tal och bakåt.
Tack på förhand.
The Inbetweeners börja se den på direkten!
Citat:
Ursprungligen postat av tobbahla
Söker efter en ny serie som kan ta upp min tid.
Serier Jag gillat hittills:
Deadwood
Game of Thrones
Spartacus
The Walking Dead
The Pacific
Band Of Brothers
Generation Kill
John Adams
Camelot
Heroes
Pillars of the Earth
Merlin
HIMYM
Tyckte personligen att Deadwood var skit grym, synd bara att den inte har nått slut, vilket jag fick reda på efter ca 36 timmar tittande :/
Och Nej, Inte legend of the seeker - verkar vara så SAAATANNNS dååålig!
Kom gärna med tips på andra bra/liknande serier?
Testa den brittiska serien Strike Back. Brittiskt och action låter fel, men testa.
Senast redigerad av Qawsed 2011-09-08 kl. 20:36.
Hejsan! Jag söker serier som är fakta/reality shows. I form av Pawn Stars, Mythbusters, National Geographic, Discovery Channel. Sådana liknande serier är en härlig avkoppling.
Är en kunskapsnarkoman av mig sedan barnsben så jag skulle uppskatta verkligen lite tips.
Söker serier/dokumentärer som liknar Celebrity rehab with Dr Drew. Ska alltså vara ett program som handlar om människor som har olika problem och behöver hjälp för att ta sig ur sina missbruk och så vidare.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!