Citat:
Ursprungligen postat av ÄlskaMig
Tror jag smäller av när jag läser detta. E alla av manligt kön prylbögar??? slängde min jacka på min väns (kille) högtalare som e special lackade och dyra och blablabla, han hotade m att sparka in knäskålarna på mig om jag gjorde ngt sånt igen. en jacka tänkte jag, idiot??? nej den har ju en dragkedja som skulle kunna repa den. och när jag kastade en dvd skiva till honom fick jag skäll igen för den kan ju bli repig.
jag ställer vinglas på musmattan, jag har aska i mitt tagentbord, i min bil låg alla cd skivor utan fodral på golvet, frukter ruttnade under sätena,jag rökte i bilen, jag krockade stup i kvarten, jag skär direkt på rostfritt stål osv osv inte bryr jag mig ett skvatt. men gör jag detta hos en kille är jag död för guds skull.
maj gott asså. tror jag blir lesbisk av denna tråd...
Det är ju skillnad på att vara vårdslös med olika typer av prylar. Jag blir sned som fan om någon jävel olovligen vidrör min handsmidda kockkniv, men jag skiter fullständigt i ifall någon skulle få för sig att vispa ihop cement med min tjugokronors brödkniv från jävla ICA. Visst har jag också skivor liggande huller om buller, men mina signerade DLK-album ska alltid ligga i sina fodral. I mitt rum ligger det också massa fimpar och ruttnande sopor, men inte fan ligger de i närheten av min älskade specialfåtölj osv, osv.
Brudar är i allmänhet inte mer störande än snubbar; Det är först som flickvänner ni ballar ur.
Ingen tjejkompis har någonsin gjort någon fullständig idiotmanöver med mig eller mina prylar, men samtliga flickvänner har med jämna mellanrum testat mitt tålamod på otroligt arroganta vis. De har använt mina skinnjackor i spöregn, de har smygrakat benen med mina rakhyvlar, de har spelat över min Trashes The World-video och mina Rimfråst originalkassettband.
Det är fan helt otroligt vilka friheter brudar tar sig när de blivit tillsammans med nån stackare. Min moder rengjorde min fars ölsejdlar med diskmedel och min farmor fick för sig att "hjälpa" farfar med att rengöra hans dyrbara myntsamling med svinto
Polarens högtalare krånglade, så han lånade mina pjäser på 4Ω kompletta med egenhändigt tillverkade adaptrer. Genom en käck seriekoppling går dessa alldeles utmärkt att använda i en vanlig förstärkare som pallar 8-16Ω, men om man parallellkopplar dem så dödar man helt säkert förstärkaren. Varningar och förbud utdelades naturligtvis, men polarens flickvän och hennes tappra väninnor var fast beslutna att själva fixa stereon i tid till tjejmiddagen. Jag behöver väl knappast tala om hur de valde att dra kablarna...