Citat:
Ursprungligen postat av Gerra
Som jag ser det så har du, Sinuskurva, två alternativ här:
1. Rita ett streck. Nästa gång hon gör bort sig så ritar du ett till. När du ritat tre streck så dumpar du henne på ett spefullt vis.
2. Hämnas; Rengör nåt som hon äger! In med brudjävelns sminkväska i tvättmaskinen, 90° och centrifugering!
Hon diskade din kastrull för att uppnå en maktposition i förhållandet. Om du viker dig lyckas hon. De första månaderna i förhållandet är känsliga, och hennes ondskefulla oskick handlar inte om okunskap, misstag eller nåt i den stilen.
Brudar vet att man inte nallar nån annans whiskey (och om man gör det så groggar man fan inte på den), de förstår att keramiska skärbrädor endast kan användas för att jävlas med sina medmänniskor, och de har full koll på att man inte får ställa ölglas eller kaffekoppar på en musmatta. Anledningen till att de håller på med sådan skit är att de vill etablera en ordning i flocken, på samma sätt som vargar mobbar ut varandra. Brudar är inte korkade eller slarviga, de är lömska och målmedvetna. Om du låter henne vinna kommer resten av förhållandet bli ett helvete, så du måste verkligen ta tag i saken.
Observera hur ÄlskaMig och Padme solidariskt ställer upp för henne genom att kamratligt infiltrera tråden och plantera tvivel och skenspår. Sinuskurva, det är inte bara din egen trivsel och gastronomiska framtid som står på spel här! För att patriarkatet ska ha en chans så måste alla dra sitt strå till stacken; Om du låter det här passera så får alltså både du och jag lida för det. Så – Broder – det är din förbannade skyldighet att slå tillbaka hårt och skoningslöst! Sätt på hennes lillasyrra, ge henne en varmluftspistol i presentförpackning (och mumla något om hårtork), eller nåt i den stilen. Huvudsakligen är att du antingen hämnas med ränta eller dumpar slynan. Låt henne inte komma undan!
Tror jag smäller av när jag läser detta. E alla av manligt kön prylbögar??? slängde min jacka på min väns (kille) högtalare som e special lackade och dyra och blablabla, han hotade m att sparka in knäskålarna på mig om jag gjorde ngt sånt igen. en jacka tänkte jag, idiot??? nej den har ju en dragkedja som skulle kunna repa den. och när jag kastade en dvd skiva till honom fick jag skäll igen för den kan ju bli repig.
jag ställer vinglas på musmattan, jag har aska i mitt tagentbord, i min bil låg alla cd skivor utan fodral på golvet, frukter ruttnade under sätena,jag rökte i bilen, jag krockade stup i kvarten, jag skär direkt på rostfritt stål osv osv inte bryr jag mig ett skvatt. men gör jag detta hos en kille är jag död för guds skull.
maj gott asså. tror jag blir lesbisk av denna tråd...