Citat:
Ursprungligen postat av CaesarDavid
Jag bumpar den här tråden så att BlizzardKing kan presentera sina belägg för att lägervakter och officerare var mutade att vittna om gaskamrar och folkmord, något som han här -
https://www.flashback.org/sp27255871 - lovar att göra.
Här är alltså ditt originalinlägg:
Citat:
Ursprungligen postat av CaesarDavid
Nu kastar du plötsligt in en helt ny förklaring till att det inte finns några revisionistiska vittnen: Att SS-män och vakter skulle ha blivit mutade för att ta på sig skulden.
Har du några belägg för det, eller är det en gissning?
Vem skulle ha stått för pengarna? Hur mycket pengar behövs för att få tusentals människor att falskeligen ta på sig skulden för ett brott som inte ens ägt rum? Har många gamla nazisoldater kört omkring i lyxbilar och bott på herrgårdar?
Och här är mitt svar:
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Självklart fick Gröning betalt för att ställa upp, det borde även du begripa. Och jag vågar påstå att jag har mer belägg för det än vad du har när det gäller gaskammarmyten. Eller tror du Lanzmann fick Grassler och Suchomel att ställa upp gratis "för det judiska nationalhemmet"? Vem betalade USHMM?
The Klarsfeldt Foundation har gott om pengar och har finansierat mycket. Det finns också ett flertal andra judiska organisation som bidragit och bidrar. Men det där vet du med all säkerhet bättre än jag.
Din sista mening är så urbota dum och chutzpahfräck att man kan undra om du sitter och super Koshervin?
Tror du på fullaste allvar att Gröning et al ställt upp gratis? För den "goda saken"? För "Israels väl och ve"? Det finns säkert många exempel på folk som fått betalt för att säga vissa saker i media, tror du inte?
Notera också att jag inte lovar något som helst. Jag drar bara slutsatsen - "
vågar påstå" - att sannolikheten för mitt påstående är betydligt högre än dina mantraliknande hävdanden om tyskarnas homocidala gaskammare som aldrig kriminaltekniskt bevisats och som du heller aldrig uppvisat några hållbara bevis för.
Din tystnad när det gäller judiska organisationers förmåga att pumpa in pengar i $hoahmyten är talande och ditt svar pekar snarare på att du vill undvika frågan och i stället kastar ur dig befängda saker som:
"
Har många gamla nazisoldater kört omkring i lyxbilar och bott på herrgårdar?"
Den meningen är i sig talande. Menar du att så enormt stora summor skulle behöva betalas ut "bekännande vakter" att det räcker till lyxbilar och herrgårdar? I så fall talar ju det också för den revisionistiska saken.
Sist men inte minst bör du kanske själv belägga existensen av tyskarnas genocidala planer innan du avkräver bevis av mig för något som i jämförelse är betydligt mer logiskt.