Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-05-20, 12:44
  #1
Medlem
Tja har missat den senaste galan i UFC(97) och det har alltid gått smidigt att tanka i efterhand men tack vara fitt Ipred får man ju inte tag i ett skit!!!!!
Någon som vet vart jag kan se UFC 97 ??
Väldigt tacksam vid svar
Citera
2009-05-20, 12:48
  #2
Medlem
sleinads avatar
Ipred har inte gjort ett skit. Sök och du skall finna.
Citera
2009-05-20, 13:02
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sleinad
Ipred har inte gjort ett skit. Sök och du skall finna.


Eh............. neheeee lever du o jag på samma planet? eh
Citera
2009-05-20, 13:05
  #4
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topboy
Eh............. neheeee lever du o jag på samma planet? eh
Jag lever också på planeten där ipred inte förändrat ett enda dugg. Du kanske borde flytta hit?
Citera
2009-05-20, 13:12
  #5
Medlem
414.s avatar
Var tankar ni då? Jag har alltid tankat MMA på piratebay men efter Ipred har verkligen UFC torrents gått extremt segt, typ 2 veckor och har ännu inte fått ner UFC 97.

Jag säger inte att Ipred ändrat hastigheten på piratebay, men det är ett sammanträffande i alla fall.
Citera
2009-05-20, 13:16
  #6
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 414.
Var tankar ni då? Jag har alltid tankat MMA på piratebay men efter Ipred har verkligen UFC torrents gått extremt segt, typ 2 veckor och har ännu inte fått ner UFC 97.

Jag säger inte att Ipred ändrat hastigheten på piratebay, men det är ett sammanträffande i alla fall.
Nu tankar jag visserligen inte på piratebay förutom i absoluta nödfall, men det finns torrents med ufc 97 som har fler än 300 seeders. Jag är rätt säker på att det inte ska behöva ta 2 veckor om du väljer rätt fil.
Citera
2009-05-20, 14:02
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Jag lever också på planeten där ipred inte förändrat ett enda dugg. Du kanske borde flytta hit?

Inte förändrat ett dugg....det läte inte illa du... den planeten vill jag gärna flytta till. Kan man hitta Xhox360 trorrenter osv där med eller?
Citera
2009-05-20, 14:32
  #8
Medlem
sleinads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topboy
Inte förändrat ett dugg....det läte inte illa du... den planeten vill jag gärna flytta till. Kan man hitta Xhox360 trorrenter osv där med eller?

Ja, det går alldeles utmärkt. Jag använder inte heller piratebay överdrivet mycket, men det fanns massor av seeders till UFC 97 dit.

Välkommen till min planet
Citera
2009-05-20, 14:59
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sleinad
Ja, det går alldeles utmärkt. Jag använder inte heller piratebay överdrivet mycket, men det fanns massor av seeders till UFC 97 dit.

Välkommen till min planet

__________________
Senast redigerad av topboy 2009-05-20 kl. 15:02.
Citera
2009-05-20, 15:02
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sleinad
Ja, det går alldeles utmärkt. Jag använder inte heller piratebay överdrivet mycket, men det fanns massor av seeders till UFC 97 dit.

Välkommen till min planet

Hitta den förut ja,, men du påstår att det inte nån skillnad på din "planet" efter IPRED trädde i kraft... Och jag undrar va du tankar din shit isf? Enkel svår fråga?
Citera
2009-05-20, 15:13
  #11
Medlem
414.s avatar
Hade varit trevligt om någon kan svara på var ifrån ni tankar då istället för piratebay. Nej, det är inte enbart UFC 97 som tagit lång tid utan ALL UFC har varit seg som fan på piratebay på sistone.

Så, var tankar ni som får såpass hög hastighet och fina filer?
Citera
2009-05-20, 15:26
  #12
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topboy
Inte förändrat ett dugg....det läte inte illa du... den planeten vill jag gärna flytta till. Kan man hitta Xhox360 trorrenter osv där med eller?
Går superbra. Sitter och spelar UFC as we speak.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback